Var ställer ni torkställningen?
Vet inte riktigt vad jag ska rösta, mina har en tendens att vandra runt lite
Länge hade jag dom i matsalen Var så sällan vi var där så tyckte det var en bra plats. Sen blev matsalen ett lekrum och känndes lite farligt att ha torkställningar där. Då åkte torkställningarna upp till ett badrum som hade avstannat i renoveringen, sen utanför badrummet i hallen och den andra ställningen inne på dotterns rum, hon sov ens inte där. Från och till har torkställningarna stått i vardagsrummet.
ÄNTLIGEN har vi köpt en torktumlare! 4barn och 2 vuxna gör en del tvätt.
Första veckan med tumlare tvättade vi i snitt 4-5 maskiner om dagen, tumlade allt. var så skoj att bara behöva vika och slippa att hänga upp. Ända tills det blev lakanens tur. Dröjde lite innan jag tog tag i den högen så när jag började rota i tvättkorgen så var det långa korvar som hade snurrat och knytit sig med varandra. Lakarna såg ut som dragspel allihopa. Fick stå och stryka som bara den för att det skulle gå att vika ihop snyggt.
Jag gillar att stryka men har ofta ont i kroppen så jag kunde knappt gå eller alls röra mig efter det. Så nu kommer nog torkställningarna fram när det är dags för lakantvätt iaf.