• Anonym

Kometprogrammet tråd.1

Hej. Har varit nyfiken ett tag men känner att just nu hinns det inte med någon kurs. Kan ni inte berätta sjävla gundupplägget så man kan prova lite smått själv hemma?

• Anonym

Hej

Vi ska börja på komet i slutet av september. Gubben min är jättepositivt inställd till det hela medans jag känner mig som stor hög.... ja ja vet inte... Vi vart ombedda av BUP att prova "ormen" redan i våras vilket vi gjort och det fungerar faktist. Ja googlade på komet ormen hittade en länk till adhd-panik.se där det sen bara va o skriva ut... Instruktioner fanns oxå.  
    Ja visst kräver dem att man endast är borta vid två tillfällen men det är ju för att man inte ska missa för mycket ju...  Men ja är såå slut..... Och nu har det börjat strula på dagis med, vilket ja visste skulle komma men vi får inte personalen o lyssna.... De menar att ja beskriver ett helt annat barn ?? Och nu när det gått två veckor säger de fortfarnade samma sak fast de fått hålla han när han blir tokig så han dunkar huvudet... Ja hoppas verkligen Komet ger någonting för ja är så trött...

Svar på tråden Kometprogrammet tråd.1