Inlägg från: Emy81 |Visa alla inlägg
  • Emy81

Mobbad 6-åring i Jönköping

Jag bor i jönköping och har en son på 1år, när han börjar skolan och vill ha rosa på sig tycker jag att det är självklart att han ska få ha det! Och det ska inte vara något konstigt med det! Jag skulle vilja veta villken skola det här va så att jag kan se till att min son får gå i en annan skola!

• Emy81
    kos skrev 2011-02-14 16:36:51 följande:
    ja tänk så olika man ser på saker .
    när jag läste om den pojken så det första jag tänkte var stackars pojke att ha föräldrar som vill honom så illa.
    och jag kan inte förstå att föräldrarna blir upprörda att pojken blir mobbad vad trodde dom.
    detta är genom grej att försöka göra barn könslösa ett expriment av vuxna som drabbar barnet.
    jag skulle bli mer förvånad om han lever vid 20 års ålder han kommer vara en hack kyckling hela sin skoltid.
    jag berättade detta för min grekiska tjejkompis och hennes svar var att soc skulle gå in och ta barnet ifrån föräldrarna.
    och jag håller med vissa skulle inte få skaffa barn .
    och ingen av er som svarat hittills har fattat att det spelar ingen roll vad ni tycker när barnet är i skolan och aviker får det betala priset för sina föräldrars dumhet barn är grymma.
    Det handlar inte om att göra barn könslösa! det handlar om att vara lyhörd och låta barnet bli sitt bästa JAG!
    Låt barn vara barn och ha dom färger dom vill och leka med det dom tycker är roligt!
    Ska soc ta barnen ifrån föräldrar med flickor som bär blått och jeans också?
  • Emy81

Det är grymt synd om pojken! Och hur kan du inte se att problemet ligger hoss personalen och föräldrarna till mobbarna som inte lär barnen att alla är ollika. Klart att en 6åring kan välja balett! Kan en flicka välja fotboll? Och du svarade inte på min fråga om vi ska ringa soc på alla föräldrar som låter sina flickor bära blått?? Jag skulle inte kalla dig dum i huvudet utan bara mindre intelligent. Kunskap är makt!

• Emy81

Men åter igen har du inte svarat på mina frågor! Så det svarar juh på din! Det är lärarnas jobb att förebygga mobbing och ta tag i det om det mot förmoda skulle händA ändå.

• Emy81

Men åter igen har du inte svarat på mina frågor! Så det svarar juh på din! Det är lärarnas jobb att förebygga mobbing och ta tag i det om det mot förmoda skulle händA ändå.

• Emy81

Kos: det vet väll alla att flickor är anorluda än pojkar i hormonerna! Det är därför tjejer kan föda barn och amma men inte killar. Det försviner inte för att man har rosa påsig! Och duh ar åter igen inte svarat på mina frågor så nu tänker jag sluta kommentera dina fruktansvärt konstiga inlägg.

• Emy81
    Lady Dahmer skrev 2011-02-16 20:36:27 följande:
    1. vetenskap ÄR teoretiskt. EvolutionsTEORI t.ex. Genus är precis lika seriös som vilken annan forskning som helst.

2. Annica Dahlström är en jävla tomte
Svar på tråden Mobbad 6-åring i Jönköping