Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

Prova inte detta hemma!

Gör inte detta: SKär pepparfrukt utan något skydd på händerna!

Anledning: dina kontaktlinser blir förstörda eftersom eländet sitter kvar i evigheter trots idog handtvätt.
    Anledning 2: Din fru skriker när du pillar lite på "karamellen"

Gör inte detta: Lämna bilen utan handbroms eller växel i när du stannar för att kissa i vägkanten längs en europaväg.

Anledning: Bilen börjar rulla!

• Gladhannapanna

Häng inte upp en flugfångare på ett ställe du ofta passerar.

Orsak: den fastnar i ditt långa hår och är hopplös att få loss, dina barn fnissar fortfarande åt minnet trettio år senare! ( min mamma)

• Gladhannapanna

Gör inte: om du råkat gräva av telekabeln ska du inte försöka laga den själv.

Orsak: när man ringer till Johansson hamnar man hos Andersson etc!

( en god vän)

• Gladhannapanna

Om superlim inte funkar försök inte att torka bort det med fingret, risken är att du råkar limma ihop tummen och pekfingret och det gör ONT att dra isär dem!!!

• Gladhannapanna
    Flizen07 skrev 2011-12-20 10:38:17 följande:
    Gör inte : Tappa 60 ägg i golvet för att du tror att du kan balansera två lock ägg i ena handen samtidigt som du på ett smidigt sätt försöker rycka upp kylskåpsdörren med 2 katter springandes runt fötterna.

Orsak: 60 krossade ägg är INTE roligt att försöka torka upp från golvet, in under kylskåpet, in under lister med en hjälpsam 4 åring (som smetar ut allt ännu mer), 2 katter som gör allt för att få i sig så mycket av äggen som möjligt och en pojkvän som står bredvid och garvar häcken av sig åt sin höggravida tjej som ligger på golvet, smidig som en sköldpadda och försöker bringa ordning i det hela!!

Gör inte: Släng alla krossade äggen i sopphinken under vasken.

Orsak: Du blir tre dagar senare (idag) varse om att det stinker så jävla ruttet i hela lägenheten att du mår otroligt illa när du kommer upp på morgonen och försöker lokalisera lukten. Du inser att du glömt slänga soppåsen och att det är ruttna ägg som stinkerKräks

Gör inte: Lyft ur påsen ur hinken INNAN du kollat så att den är hel i botten och lämnar ett spår genom halva lägenheten innan du upptäcker det.

Orsak: När du tvärvänder,halkar du i sörjan, faller pladask och lyckas spy pga att det är så vidrigt medans katterna hånler och fyraåringen skrattar hysteriskt åt enSkrikandes

Inte min morgon kan jag väl lugnt säga och trots dusch, moppning vädring så tycker jag fortfarande att det stinker!!
    Din stackare, men du förgyllde min dag rätt mycket!!!
  • Gladhannapanna

När ni ska ha gäster och vill mysa till det, ställ inte blockljus i kaminen utan att ta ut askan först. Det sprids mycket aska när man blåser ut dem när man är lite på sniskan...

Svar på tråden Prova inte detta hemma!