Inlägg från: Rosana |Visa alla inlägg
  • Rosana

Behöver förståelse

Vissa dagar är helt enkelt bara så - när tillvaron vaknat på fel sida. Jag förstår att du är trött och ledsen, tillåt dig att vara det idag. Man får faktiskt lov att tycka synd om sig själv ibland. Gråt en skvätt, det är ganska skönt att låta det komma ut. Tänk på att det kommer andra dagar som är tvärtom, när man känner redan från början att allt "flyter". Då är man glad och stark - och när du känner så, så kan du kanske förklara för ditt jobb att du hade en riktigt jobbig dag och kände dig uppgiven?
    Men just nu tycker jag att du bara ska tillåta dig att känna dig ynklig.  

• Rosana
    Freida skrev 2011-02-11 12:00:53 följande:
    103 personer har läst 6 har kommenterat, betyder det har övriga tycker att jag är löjlig?
    Det tror jag inte. Ibland är det bara svårt att komma på något bra att skriva. Men jag tror inte att någon tycker du är fånig - antagligen känner de flesta igen sig själva. Alla har väl haft skitdagar
  • Rosana
    Freida skrev 2011-02-11 12:30:30 följande:
    Rosana: Ja, å de dagarna känns det inte som det är bara denna dagen... då känns hela livet helt plötsligt svart
    Ja, det gör det. Men det går över, det vet vi ju. Solig
  • Rosana

Tycker förresten om din presbild. Den föreställer någon väldigt gullig Glad. Och sånt blir man ju alltid lite glad av.

• Rosana
    Freida skrev 2011-02-11 13:59:59 följande:
    Kirsune: Ja, jag funderar starkt på att göra samma sak... efter liknande behandling flera gånger förr. Man har en klump i magen nästan varje dag...

Men i dagsläget är det svårt att få fast jobb någonstans... i alla fall i hålan jag bor i med omnejd...
    Ja, det är inga roliga tider precis. Men du kollar väl runt lite ändå? För rätt som det är och när man kanske minst anar det så dyker det upp något. 
Svar på tråden Behöver förståelse