Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Är detta perverst?

Renesmee skrev 2011-02-11 17:02:46 följande:
    bläå fyn fan jag såg...Fy fan Stackars djur!!
    Hatar människor. vi har liksom förtjänat det som kommer för oss men djuren. FY FAN. Låt dessa oskyldiga varleser vara. Människan är hemsk och borde utrotas.
    Ehm, va? Hur lider kon av att bli sugen och sedan kissar??? Möjligen lider kossan om den har urinvägsinfektion då, men...
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx

Vad gäller att duscha i urin så är det högst förståeligt i länder där vattnet är opålitligt. Urin är nämligen bra som bakteriedödande.

Fun facts - fram till väldigt nyligen i historien använde man urin som tvättmedel. Man sparade det och tvättade kläder i det. Så det är inte så fasligt främmande för våra kulturer heller. Vi har bara glömt bort det.

• Dorian Ertymexx
    Kitsune skrev 2011-02-11 17:19:58 följande:
    Jag tror inte att han fått för sig det på egen hand, man gör det andra har gjort (social överföring).
    Japp. Men jag vill minnas att det finns fler skäl till att de gör så. Praktiska skäl alltså.
  • Dorian Ertymexx
    brandskyddskontroll skrev 2011-02-11 17:36:46 följande:
    Du glömde säga att ungen blir muspruttad i munnen också.
    Renesmee skrev 2011-02-11 17:02:46 följande:
    bläå fyn fan jag såg...Fy fan Stackars djur!!
    Hatar människor. vi har liksom förtjänat det som kommer för oss men djuren. FY FAN. Låt dessa oskyldiga varleser vara. Människan är hemsk och borde utrotas.
    Varför dra alla människor över en kam för något en enskild folkgrupp har gjort?Om det faktiskt hade någon effekt på mjölkproduktionen skulle ju varända mjölkbonde hyra in småpojkar för att ge kossorna oralsex.
    Ehm, ja. Förutom då att varenda mjölkbonde har specialodlade kossor som får hormoner och skit istället. Så de behöver inte småpojkar som ger oralsex.
  • Dorian Ertymexx
    brandskyddskontroll skrev 2011-02-11 23:34:44 följande:
    Men innan, då? Man ser ju inte precis Emil och Alfred turas om att slicka kofitta och duscha i kiss. Om det nu vore så förbannat smart skulle ju vi européer haka på direkt.
    Nej. Men så skrevs böckerna långt efter att magra kor var vanliga i norden. Och du kan ge dig tusan på att det finns en hel del otrevligheter i bondestugorna som de inte skrev något om. För, du vet, det är barnböcker, inte historisk fackliteratur. Det står säkert inte att de använde urin som tvättmedel heller.
  • Dorian Ertymexx
    Mad as snow skrev 2011-02-12 00:57:14 följande:
    Åsyftar ordet "pervers" endast till sexuella vridenheter eller till det som är abnormt och onaturligt i allmänhet? Jag gissar på det sistnämnda. 
    Och vem bestämmer vad som är perverst då? Vi i lilla Sverige?
  • Dorian Ertymexx
    brandskyddskontroll skrev 2011-02-12 09:10:44 följande:
    Kisset är ju mest om man vill ha orange hår.

Frågan är ju fittslickandet. Om det är skönt för kossan är det ju en sak, men man kan ju inte precis fråga henne. Pojkarna får kanske stryk om dem vägrar, jag vet inte hur många som skulle tända på det och göra det på eget initiativ. Men fungerar det verkligen så som de tänkt sig? Är det inte lite bortkastat tid som de hällre kunde användt på att utbilda sig lite så de slipper och gå omkring och samla varje droppe kiss, utan kan bygga upp ett skapligt samhälle?
    Om det inte hade fungerat hade de väl slutat. Eller inte ens börjat, för all del.

Och det krävs litet mer än de minuter man vinner på att sluta slicka kor för att bygga ett skapligt samhälle. LITET mer än så.
  • Dorian Ertymexx
    h34 skrev 2011-02-12 09:22:58 följande:
    Ofattbart att detta händer år 2011.
    Ofattbart att folk inte kan acceptera eller tolerera olikheter i kultur år 2011, ja, det håller jag med om.
  • Dorian Ertymexx
    brandskyddskontroll skrev 2011-02-12 10:57:32 följande:
    Varför inte? Europa har inte nådd någon storhet genom oralstimulering av kreatur. Det är deras sätt att leva på som är onaturligt. De behöver skolor, modärnt jordbruk, industri, sjukvård och hälsosam kost.
    Va? Så närkontakt med kreatur är MER onaturligt än det vi gör???

Jag önskar att SA kunde skrota ordet "naturligt", folk använder det istället för "jag tycker att" litet väl mycket.
  • Dorian Ertymexx
    Cloudy skrev 2011-02-12 11:01:18 följande:
    Helt otroligt att det fortfarande existerar sådana extremt underutvecklade människor.
    Ursäkta? Är du säker på att du uttrycker dig korrekt nu?
Svar på tråden Är detta perverst?