Lesbisk/Bi tjej som vill snacka?
Någon bi/lesbisk tjej som vill snacka? Msn, här, vad som =)
Kram =)
Någon bi/lesbisk tjej som vill snacka? Msn, här, vad som =)
Kram =)
Hej jag har också förhållande men är fortfarande Bi och det var nog en utav de första sak jag berättade till min man. han tycker det är helt ok så länge ingen blandar in honom och nope jag vill inte blanda in honom utan bara njuta av min tjej när jag nu hittar henne. 
Har sambo sen länge o 2 barn. Men är nyfiken på tjejer. Mest för sex tror jag....
Någon som vill snacka?
Har sambo sen länge o 2 barn. Men är nyfiken på tjejer. Mest för sex tror jag....
Någon som vill snacka?
Vad är du för en då?
För en?
Tjej....hehe..32 bast...nyfiken...
Du då?
Bast?
Jag är 35 jordsnurr
Tjej.....
Japp, 1 kiddo på 4 jordsnurr
Måste tyvärr gå och lägga mig. Möte tidigt imorgon.
Men tittar in i tråden nån annan kväll...
jag är i 20 års åldern, jag lever ihop med min undebara sambo (som är kille).
jag tänder dock på tjejsex, skulle gärna testa de nångång, jag har kysst tjejer och när jag var 13-14 var jag "ihop" med en tjej, vi var inte ihop, vi var jättenära vänner ,men vi pussades och kramades, höll varann i hand på stan etc, och jag kände mig nästan kär i henne men det slutade bara där. Vi sov ihop men blev aldrig fysiska på så sätt mer än att pussas och kramas och hålla hand.
Dock ser jag mig inte att kunna leva i förhållande med en tjej. Men på sexbiten är jag öppen för de.
frågan är bara hur man nånsin kommer kunna säga de till sin sambo?.... svårt de där. Vet inte om jag klassar mig som bi? Om jag tänder på tjejer (i sex sammanhang) och tanken av att hålla på med en tjej, kan man säga att man är bi då?