• Anonym (Johanna)

Lesbisk/Bi tjej som vill snacka?

Någon bi/lesbisk tjej som vill snacka? Msn, här, vad som =)

Kram =) 

• Svar på tråden Lesbisk/Bi tjej som vill snacka?
  • Platypus
    Anonym (poly) skrev 2011-07-31 23:16:20 följande:
    jag lever i en polyrelation dvs 3 kvinnor + en man.Vill ni ha tips på vad vi tjejer gör med varann så delar jag gärna med mej .En sak kan jag säga redan nu tjejsex är bland det bästa som hänt mej Det är verkligen ett skit att polyrelationer ska vara såååååååååå tabu.Tror att många spec tjejer skulle må jättebra av det.Kram på er o testa för guds skull
    Låter väldigt intressant, hör av dig.
  • Philipsson
    Anonym (Bumble Bee) skrev 2011-08-01 01:21:16 följande:
    Oj redan! Jag blev lite nervös ju.... Solig

Men det vore skoj, får se om det skulle kunna passa. Det är lite rörigt i mitt liv just nu. Vilken dag i så fall?
    Se till att filma det hela bara, och länka härifrån forumet :)
  • Anonym
    Philipsson skrev 2011-08-03 13:06:25 följande:
    Poly, Stalin och Hitler?????
  • Anonym (CE)
    Philipsson skrev 2011-08-03 13:06:25 följande:
    Har du hamnat i fel tråd...?
  • Anonym (Bumble Bee)

Ska vi dra ihop en liten träff i helgen då? Skrattande För mig passar både lördag o söndag.

• Anonym (Anonym)

Min date i Göteborg blev såå lyckad! Är förälskad, och hon likaså . Så lycklig, trodde det "bara" skulle bli en sexupplevelse, så blev det så mycket mer! Vi ser oss som ett par, även om det finns en hel del hinder på vår väg.

• oväder
    Anonym (Anonym) skrev 2011-08-23 23:05:42 följande:
    Min date i Göteborg blev såå lyckad! Är förälskad, och hon likaså . Så lycklig, trodde det "bara" skulle bli en sexupplevelse, så blev det så mycket mer! Vi ser oss som ett par, även om det finns en hel del hinder på vår väg.
    Ååh, vad skoj!! Skrattande
  • Platypus
    Härligt.

Kärleken har en tendens att övervinna hindren också 
  • Anonym (tudilooo)
  • Anonym (s a)
    Åh va kul! Grattis

Själv har jag varit alltför feg för att våga dejta tjejer än...
Svar på tråden Lesbisk/Bi tjej som vill snacka?