-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen. -
Svar på tråden Fin eller ful?
-
Ful men inte lika smaklös som det andra spektaklet.
-
HahahaFamiljeliivsfinastenick skrev 2011-02-11 23:39:03 följande:Ful men inte lika smaklös som det andra spektaklet.
Jag verkar ha riktigt dålig smak
Detta är mitt senaste fynd
-
Jag tycker den är fin. Själv hade jag dock sett ut som en gigantsik lampskärm i en sådan, men på en något slankare människa är den fin tycker jag.
-
Den ser betydligt bättre ut än den andra som var gräsligt i allt från tygkvalite till modell. Den här är absolut inte min stil med egentligen inte apful. *snäll*82an skrev 2011-02-11 23:48:26 följande:Hahaha
Jag verkar ha riktigt dålig smak
Detta är mitt senaste fynd
-
Rätt så fin men för mycket volangkrafs...
-
Tycker den hade varit söt om modellen hade fyllt ut den lite runt barmen. Den hänger på henne, och det ser inte bra ut. Hon behöver helt enkelt äta upp sig!
-
Då passar den utmärkt på mig då som är 177cm, och har storlek MStinky skrev 2011-02-11 23:55:17 följande:Tycker den hade varit söt om modellen hade fyllt ut den lite runt barmen. Den hänger på henne, och det ser inte bra ut. Hon behöver helt enkelt äta upp sig!
jag är riktigt sugen på den här klänningen men vet inte om jag ska köpa den eller inte
-
fin i rätt kontext. jag gillar det lite ljuva med volangerna och blomman och sådär. men det är inte en klänning man bara sätter på sig. den kräver nog sin bärare. jag skulle gillat den mer om den hade två axelband. ena axlen bar funkar mest på svart eller djärva färger, inte ljuva och romantiska färger. tycker inte den passar modellen dock..
-
Snälla gör det så kan du skänka den andra till myrorna.82an skrev 2011-02-11 23:56:44 följande:Då passar den utmärkt på mig då som är 177cm, och har storlek M
jag är riktigt sugen på den här klänningen men vet inte om jag ska köpa den eller inte
-
Min tanke också. Helst skulle jag vilja ta bort den stora blomman, sätta dit ett till axelband och göra den starkare rosa. Men jag gillar den fast om den hade allt jag skrev ovan hade det inte äns varit en funderare...dotty skrev 2011-02-11 23:58:18 följande:fin i rätt kontext. jag gillar det lite ljuva med volangerna och blomman och sådär. men det är inte en klänning man bara sätter på sig. den kräver nog sin bärare. jag skulle gillat den mer om den hade två axelband. ena axlen bar funkar mest på svart eller djärva färger, inte ljuva och romantiska färger. tycker inte den passar modellen dock..