• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fin eller ful?
  • dotty
    82an skrev 2011-02-12 00:01:52 följande:
    Min tanke också. Helst skulle jag vilja ta bort den stora blomman, sätta dit ett till axelband och göra den starkare rosa. Men jag gillar den fast om den hade allt jag skrev ovan hade det inte äns varit en funderare...
    blomman går säkerligen att plocka av som en brosch. så man kan tvätta klänningen och så. om jag var du skulle jag köpa den och sy bort axelbandet helt. då skulle den vara smashing! starkare rosa tror jag förövrigt inte skulle funka. hela poängen är att den är ljuv och romantisk. i en starkare rosa färg skulle den vara mer åttiotals-prom queen. inte snyggt.
  • 82an
    dotty skrev 2011-02-12 00:11:05 följande:
    blomman går säkerligen att plocka av som en brosch. så man kan tvätta klänningen och så. om jag var du skulle jag köpa den och sy bort axelbandet helt. då skulle den vara smashing! starkare rosa tror jag förövrigt inte skulle funka. hela poängen är att den är ljuv och romantisk. i en starkare rosa färg skulle den vara mer åttiotals-prom queen. inte snyggt.
    Fast jag skulle vilja ha den en gnutta mer rosa. Lite mer gammelrosa än puder som den är i. Absolut inte starkt rosa. Men jag funderar på att köpa den ändå. Jag gillar modellen av klänning och det är inte ofta man hittar snygga klänningar på HM...
  • dotty
    82an skrev 2011-02-12 00:15:40 följande:
    Fast jag skulle vilja ha den en gnutta mer rosa. Lite mer gammelrosa än puder som den är i. Absolut inte starkt rosa. Men jag funderar på att köpa den ändå. Jag gillar modellen av klänning och det är inte ofta man hittar snygga klänningar på HM...
    aah, du tänker så. en annan nyans bara. jo men visst, mer gammelrosa än aprikos skulle funka fint det med. köp den, går ju alltid att lämna tillbaka om man inte är nöjd. H&Ms produktbilder är ofta ganska off färgmässigt också, så den kanske blir en positiv överraskning :).
  • 82an
    dotty skrev 2011-02-12 00:18:08 följande:
    aah, du tänker så. en annan nyans bara. jo men visst, mer gammelrosa än aprikos skulle funka fint det med. köp den, går ju alltid att lämna tillbaka om man inte är nöjd. H&Ms produktbilder är ofta ganska off färgmässigt också, så den kanske blir en positiv överraskning :).
    Hoppas du har rätt. nu är den beställd
  • FasterK

Ha-ha! Den har allt jag ogillar i ett plagg. Färgen rosa, en tramsig blomapplikation på axeln, massa lull-lull-volanger, alldeles för flickig och assymetri.

• idiblon yes

Jag tycker faktiskt att den är ljuvligt vacker.

FL är guld.
  • brünnhilde

Funkar på rätt modell.

• TrailerTrash

Ser ut som en omsydd gardin

Svar på tråden Fin eller ful?