• Anonym

Vad har ni för erfarenhet av Mötesplatsen.se? (Nätdejting)

Jag tänkte först regga mig på match.com men som jag uppfattade det så har de inte månadsvis prenumeration utan enbart minst kvartalsvis så jag valde mötesplatsen.se i stället, vilket jag börjar ångra nu.

Jag har fått många svar redan men det är max tre som öht verkar intressanta. Jag har inte så höga krav men en viss intellektuell nivå och attraktionskraft måste ändå finnas. De flesta som kontaktar mig kommenterar mest mitt utseende (positivt) och det är ju roligt men det känns lite ytligt när man har skrivt en persentation av sig själv som person. Jag är 35+, akademiker och ensamstående förälder. Är det rätt sajt för mig tror ni? 

Jag har också fått ett par skamliga förslag vilket jag tar som en direkt förolämpning, (blockerade dem direkt), eftersom jag har en seriös annons som inte borde inbjuda till sådant. Det finns ju andra sajter för det.
    Jag funderar på att avsluta kontot eller ska jag ge det en chans? Vad har ni för erfarenheter av Mötesplatsen?

• Svar på tråden Vad har ni för erfarenhet av Mötesplatsen.se? (Nätdejting)
  • Queenie70

Min erfarenhet är att det är trist och dött och helt värdelöst. Jag rekomenderar Vilda Webben. Trevligare "ton" där. Inte så mycket snusk.

• Anonym

bra träffade min man där.
    har nu varit gifta snart 2 år!
    man måste sålla bort svinen och behålla pärlorna  Skrattande

• Hewa86

Tycker att det är en bra sida! Träffade min sambo där =)

Man fick en del skambud i början och många verkade inte så seriösa, men de e bara att välja bort dom och själv försöka hitta dom små guldkorn som finns =)
    Ha lite tålamod och ge det en chans!!

• mjau84

Hittade min fästman där för fem år sedan och väntar nu vårt första barn

• Anonym

Ok, tack för svar!
    Jag ser på era nick att ni är lite yngre. Jag är alltså närmare 40, har barn och vill inte ha fler. Jag har blivit kontaktad av flera trevliga yngre män och män utan barn, vilket är smickrande men ganska dömt från början.
    Är match.com kanske bättre för min kategori?

• emsoca

Träffade min sambo där, fick napp direkt på dom 3 gratis dagarna :) vi har varit tillsammans i 3 år nu och har precis fått första barnet så tummen upp för mötesplatsen Skrattande Men om du är lite äldre så rekomenderar jag e kontakt var i alla fall många 35+ där på min tid

• Anonym
    Anonym skrev 2011-02-13 14:41:59 följande:
    Ok, tack för svar!
    Jag ser på era nick att ni är lite yngre. Jag är alltså närmare 40, har barn och vill inte ha fler. Jag har blivit kontaktad av flera trevliga yngre män och män utan barn, vilket är smickrande men ganska dömt från början.
    Är match.com kanske bättre för min kategori?
    31år och då reggade jag mig på match. bara bra erfarenheter och seriösa människor.

vilda webben,herregud,bara slusk.
  • färnik

Även jag träffade min make där, vi har varit gifta i 5 år och väntar barn nr 2 nu. SkrattandeHjärta

Fast ärligt talat så minns jag inte så mkt av sidan eller utbudet i övrigt. Oskyldig Mer än att man fick mycket svar. Maken var dock den enda jag dejtade av alla svar jag fick...

• Anonym

Jag skulle säga att det går att hitta sin partner där. Jag skulle dock köra Match.com när det gäller seriösa förhållanden och Sexromans.se när det gäller KK / Sex Kontakt 

Svar på tråden Vad har ni för erfarenhet av Mötesplatsen.se? (Nätdejting)