• Anonym

Vad har ni för erfarenhet av Mötesplatsen.se? (Nätdejting)

Jag tänkte först regga mig på match.com men som jag uppfattade det så har de inte månadsvis prenumeration utan enbart minst kvartalsvis så jag valde mötesplatsen.se i stället, vilket jag börjar ångra nu.

Jag har fått många svar redan men det är max tre som öht verkar intressanta. Jag har inte så höga krav men en viss intellektuell nivå och attraktionskraft måste ändå finnas. De flesta som kontaktar mig kommenterar mest mitt utseende (positivt) och det är ju roligt men det känns lite ytligt när man har skrivt en persentation av sig själv som person. Jag är 35+, akademiker och ensamstående förälder. Är det rätt sajt för mig tror ni? 

Jag har också fått ett par skamliga förslag vilket jag tar som en direkt förolämpning, (blockerade dem direkt), eftersom jag har en seriös annons som inte borde inbjuda till sådant. Det finns ju andra sajter för det.
    Jag funderar på att avsluta kontot eller ska jag ge det en chans? Vad har ni för erfarenheter av Mötesplatsen?

• Svar på tråden Vad har ni för erfarenhet av Mötesplatsen.se? (Nätdejting)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2023-05-20 21:39:32 följande:

tack för denna gratishelg, många trevliga män som tog kontakt men det är mycket skall stämma för båda, då vi är kräsna

Undrar om det mest var män som tog kontakt med kvinnor?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2023-05-20 21:40:38 följande:
    Undrar om det mest var män som tog kontakt med kvinnor?
    Undrar hur många du själv tog kontakt med...
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Undrar) skrev 2023-05-20 22:18:55 följande:
    Undrar hur många du själv tog kontakt med...
    Jag skrev till två. En var jag nyfiken på, den andra var bara för att kommentera en sak hon skrivit.
  • RaYzLeR

Jag har bara dålig erfarenhet av sajter som Tinder eller Mötesplatsen. Jag måste vara en tråkig person som aldrig får napp! 😄

• Anonym (fartrand)

Gratishelg och det började bra, sidan kraschade igår. Några inlägg idag:

nä man får väl ta saken i egna händer då...

Här får man jobba på för en kontakt - dialog

En del söker seriöst... utan foto. En del söker seriöst och vill ha pengar! Blir besviken... vet inte jag ska tänka om dejta på nätet

Killar... ärligt talat så vill jag inte att ni skickar en story om era sexfantasier. Jag har inget intresse av det! I synnerhet när jag inte bett om det.

• Anonym (fartrand)
    Anonym (fartrand) skrev 2023-09-16 15:27:09 följande:

Gratishelg och det började bra, sidan kraschade igår. Några inlägg idag:

nä man får väl ta saken i egna händer då...

Här får man jobba på för en kontakt - dialog

Min reaktion på det. Ja, det får vi män göra, ta tag i det och skriva en rad.
    Ja, jobbigt att man måste anstränga sig lite. Visst?
  • Anonym (..)

Funkade utmärkt, för där mötte jag min man. VI är inne på snart 10 år tillsammans. 

• Anonym (Undrar)
    Anonym (fartrand) skrev 2023-09-16 15:34:27 följande:
    Min reaktion på det. Ja, det får vi män göra, ta tag i det och skriva en rad.
    Ja, jobbigt att man måste anstränga sig lite. Visst?
    Det är ju dialogen som är problemet, men du förstod du uppenbarligen inte. Vilket jag verkligen känner igen. Fått hålla i dialogen med många män som inte fattar hur viktigt de är. De skriver och förväntar sig sedan att jag ska sköta snacket. Nej tack! Next!
  • Anonym (?)
    Anonym (Undrar) skrev 2023-09-16 17:46:09 följande:
    Det är ju dialogen som är problemet, men du förstod du uppenbarligen inte. Vilket jag verkligen känner igen. Fått hålla i dialogen med många män som inte fattar hur viktigt de är. De skriver och förväntar sig sedan att jag ska sköta snacket. Nej tack! Next!
    ...... och tvärtom, man visar intresse och ställer frågor men - noll respons. Även om hon tagit kontakt från början. Nivån på damerna är riktigt usel.
    Happy Pancake funkar bättre och är gratis.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (?) skrev 2023-09-16 18:02:18 följande:
    ...... och tvärtom, man visar intresse och ställer frågor men - noll respons. Även om hon tagit kontakt från början. Nivån på damerna är riktigt usel.
    Happy Pancake funkar bättre och är gratis.
    Ja självklart går det åt båda hållen. Bara för att man tagit första kontakten kan man inte luta sig tillbaka och bara vänta. Som du säger, man måste visa intresse och ställa frågor, annars får det vara.
  • Anonym (fartrand)

Några inlägg idag.

jaja, nu lägger jag ner detta... Rynkar på näsan

Killar som utger sig för att vara glada och positiva ska man se upp för. Det är oftast tvärtom.

Brr, det börjar bli kallt inomhus, och nån som värmer en verkar omöjligt att finna. men som tur är finns det värmeljus

Här händer det inte mycket, sömn är viktigare idag

Nej jag ger upp... 

Undrar var han finns... om han finns...

• Anonym (fartrand)

Finns många här men ändå tyst. Bäst att ta en promenad i ensamheten medan solen skiner idag.

• Anonym (Undrar)
    Anonym (fartrand) skrev 2023-09-17 08:53:03 följande:

Några inlägg idag.

jaja, nu lägger jag ner detta... Rynkar på näsan

Killar som utger sig för att vara glada och positiva ska man se upp för. Det är oftast tvärtom.

Brr, det börjar bli kallt inomhus, och nån som värmer en verkar omöjligt att finna. men som tur är finns det värmeljus

Här händer det inte mycket, sömn är viktigare idag

Nej jag ger upp... 

Undrar var han finns... om han finns...

FAN vad du hycklar, människa. Sitter här ondgör dig över folk som klagar på dejtingsajter, medan du själv sitter och klagar här.
Svar på tråden Vad har ni för erfarenhet av Mötesplatsen.se? (Nätdejting)