• Anonym

Vad har ni för erfarenhet av Mötesplatsen.se? (Nätdejting)

Jag tänkte först regga mig på match.com men som jag uppfattade det så har de inte månadsvis prenumeration utan enbart minst kvartalsvis så jag valde mötesplatsen.se i stället, vilket jag börjar ångra nu.

Jag har fått många svar redan men det är max tre som öht verkar intressanta. Jag har inte så höga krav men en viss intellektuell nivå och attraktionskraft måste ändå finnas. De flesta som kontaktar mig kommenterar mest mitt utseende (positivt) och det är ju roligt men det känns lite ytligt när man har skrivt en persentation av sig själv som person. Jag är 35+, akademiker och ensamstående förälder. Är det rätt sajt för mig tror ni? 

Jag har också fått ett par skamliga förslag vilket jag tar som en direkt förolämpning, (blockerade dem direkt), eftersom jag har en seriös annons som inte borde inbjuda till sådant. Det finns ju andra sajter för det.
    Jag funderar på att avsluta kontot eller ska jag ge det en chans? Vad har ni för erfarenheter av Mötesplatsen?

• Svar på tråden Vad har ni för erfarenhet av Mötesplatsen.se? (Nätdejting)
  • Antonio2020

tesplatsen.se har lurar mej.
    betalar 99 .- i månader och ingen har ta kontakt med mej. Nu måste jag betalar till mars 2016 och undrar hur fan kan jag drar ut utan att ge mina pengar till mötesplatsen ?

• Anonym (ruttet)

För några år sen fick jag en flirt från en tjej i min stad, när jag var medlem på MP. Jag betalade för en månads VIP, tror det var 249:-
    Jag skrev, hon läste, men jag fick inget svar.
    Jag fick ingen kontakt med nån annan heller där.
    Så det är min erfarenhet av MP.
    Det är därför jag hänger på gratissajter som Happypancake. Kan inte se vad MP har att erbjuda som är värt de pengarna.

• Lasseman66

Skilde mig efter 23 år och trivdes bra med livet men blev till slut lite ensamt! En vän till mig sa! Vad fan lägg in en kontaktannons vad har du att förlora?
    Har alltid varit lite skeptisk till nätdejting men tänkte att han hade rätt! vad hade jag att förlora?
    Valde MP just för att det är en betalsajt och det kändes mer seriöst än alla gratissajter. gick med i nov -16 och hade lite kontakt med ett par kvinnor (är fyllda50) men inget ledde till någonting:
    Hade nästa gett upp hoppet men så smällde det. 
    När jag såg hennes bild och läste profilen såg jag ingen annan! och när hon svarade var jag fast.
    Nu är jag lyckligare än någonsin och tackar MP ofantligt för utan dom hade jag aldrig hittat henne...
    Tummen upp för MP

• Anonym (free for all)

Gratis på fredag!
    Singles Day.

• Anonym (Inget napp)

Igår så var det Singelfest som de kallade det. Gratis hela dan, Alla Hjärtans Dag.
    Jag fick inte ett enda besök. Varför är tjejer så passiva?

• Anonym (Inget napp)
    Anonym (Inget napp) skrev 2023-02-15 07:00:10 följande:

Igår så var det Singelfest som de kallade det. Gratis hela dan, Alla Hjärtans Dag.
    Jag fick inte ett enda besök. Varför är tjejer så passiva?

Kostar 300:- för en månads medlemskap där.
  • Gulligagudrun

Jag träffade min pojkvän sedan 1år där, vi är båda 40+.
    Jag fick oxå skamliga förslag, 80% vill ha sex., jag var med på match oxå precis lika där fast det var mkt dyrare.

• Anonym (Mall?)

Verkar som att många kvinnor där följer en mall. Sett flera nu som har samma presentation.

Hej! Så glad jag blir att du kikar in till mig! Glad och trevlig kvinna från (valfri stad)
    Vore kul om du hörde av dig.

Hej! En kvinna som bor i (valfri stad). Det var kort om mig. Hör gärna av dig/Skulle vara roligt om du skrev en rad till mig/Fråga gärna om du vill veta mer.

Varför skriva vilken stad de bor i, det ser man ju redan.
    T ex Ingrid 41 år från Stockholm

• Anonym (Olga)

Total värdelös sajt. Min erfarenhet är att det hänger män där med otroligt stort bagage, många barn från flera olika förhållanden, eller de som varit singlar hela livet och närmar sig 50, arbetslösa, socialt inkompetenta. Var medlem ett år innan jag stack därifrån. 

• Anonym (Kaffedraken)

Lite inlägg idag när gratisdagarna snart är över.

lycka till allesammans, själv ger jag upp singelfesten, upplever det som mer fart i vardagen

hittade inget den här gången, men det gör inget, kanske man har det bäst när man lever själv, får se om jag kommer tilllbaka till denna sida, men lycka till

tack för mig o lycka till, det blir nog irl som jag hittar mannen som uppskattar en kvinna med otroligt stort hjärta, ödmjukhet, humor, mognad o livsglädje!

tack för denna gratishelg, många trevliga män som tog kontakt men det är mycket skall stämma för båda, då vi är kräsna

tyvärr inte hittat min drömprins

endast en som varit artig och svarat mig denna gratishelg, känns ju sådär

Svar på tråden Vad har ni för erfarenhet av Mötesplatsen.se? (Nätdejting)