• MammaTillV

Bra, säker men billig bilbarnstol?

Hej, jag behöver verkligen en bilbarnstol till min dotter som nu är ett och ett halvt år gammal. Jag vågar inte köpa från blocket och sånt eftersom man kan inte lita till hundra procent på att allt de säger där är sant, om hur gammal den är osv. Eftersom det gäller mitt barns säkerhet i bilen så vill jag inte ta några risker.

jag vill gärna ha en som hon kan ha några år och som man kan montera bakvänd men den måste vara relativt billig.
    Vet ni i vilken affär man brukar kunna få tag på ngn som är rätt så billig och bra eller sett ngnstans med extrapris just nu`??

• Svar på tråden Bra, säker men billig bilbarnstol?
  • PinkieLaady

Hur mycket pengar handlar det om? Glad

• MammaTillV
    PinkieLaady skrev 2011-02-12 19:03:03 följande:
    Hur mycket pengar handlar det om? Glad
    Alltså jag vill ha en som är bra och som hon kan använda länge helst, hon ska få ett syskon som kan ärva efter henne annars iofs men Helst under tusen men det är väl antar jag ganska svårt att hitta ngn aom faktiskt är bra till det priset men så billig som möjligt iaf. Det beror ju på också hur långlivad den är och så.. :D
  • Baboll

Brio zento har kampanj på både babyland och barnens hus, men den går tyvärr på 1999:- .

• PinkieLaady

Samma med Britax.. dom har oxå kampanj på 1999:- med stol och bas har jag för mej.

• MammaTillV
    Baboll skrev 2011-02-12 19:22:43 följande:
    Brio zento har kampanj på både babyland och barnens hus, men den går tyvärr på 1999:- .
    Joo det e ju inte billigt överlag men såklart betalar man ju vad det kostar när man behöver ha så behöver man... Men från vilken ålder är den och hur länge kan de använda den innan de blir för gammla?
  • MammaTillV
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-12 19:25:32 följande:
    Tyvärr går nog dom flesta bilstolar för ca 2000:-
    Jaa det verkar ju tyvärr vara så, men då kan man ju försöka att ta den som är mest värd pengarna iaf... :)
Svar på tråden Bra, säker men billig bilbarnstol?