RadarQueen skrev 2011-02-15 00:10:26 följande:
Jepp "bara" av egna erfarenheter. Men jag skulle säga samma om Huggies och andra blöjor.
Minns attt jag stod och förundrades som gravid över vad man skulle tvingas att välja bland. Men det löste sig självt, tyvärr med sonen som testkanin.
När det kommer till miljö osv så skiter jag fullkomligt i om det dör några gråsuggor extra när de tillverkar Libero, men tyvärr har jag inget smaskigt att komma med som försätter Pampers i dålig dager *s*
14 paket har du snart gjort slut på om de funkar, vi hamstade nu när Willys hade sin kampanj så det står 20-talet blöjaket överallt *s*
Väldigt OT blev detta nu..
Kan nämna också att sonen faktiskt hade Pampers när han var miniliten, då tog vi lite vad som fanns på Neo som hade både Libero och Pampers, det var först runt nr 4 han började reagera..
Vi låg på Neo en månad och de hade bara Libero där. Jag bryr mig inte heller (tyvärr) så mycket om gråsuggor

hoppas bara på att de här ska fungera och är det så att det inte fungerar kan vi ju alltid tacka nej, nästa gång han frågar eller sälja dem.
Ja, lite OT blev det men eftersom jag själv varit med och styrt "samtalet" ditåt så stör det inte mig...