• Anonym (Flundran)

Filmtips för lesbiska...

Hej! Jag har nu erkänt både för mig själv och min kille att jag är attraherad av andra kvinnor. Blir galet kåt av att se tjejsex på film. Ta bara Black swan, mums! Men nu vill jag se "riktig" porr med endast kvinnor. Vågar/Vill inte testa på riktigt utan nöjer mig med film-fantasi. Någon som har tips? En vän till mig påstår att Mian Lodalen har sagt att Lesbiska tittar på när män har sex med varandra, låter jättekonstigt. Kan det vara så att hon sagt att hon tittar på gaysex och då menat kvinnor så därför detta märkliga missförstånd? Någon som vet?

• Svar på tråden Filmtips för lesbiska...
  • Anonym

Jag är bi och ja kollar på bögporr (är tjej).

Serien The L word är ju riktigt bra, den innehåller ju mycket sex men det är ju inte riktigt porr men den har ju blivit förbjuden i sberige för att den var för stötande..  

• Anonym

L word är superbra. Massa sex, många attraktiva tjejer =D

Sedan gillar jag Fingersmith, den är inte så porrig men det är mycket sexuell tension vilket jag nästan gillar ännu mer =)

Tydligen är det inte ovanligt att lesbiska tittar på bögporr, men ingen aning om varför O_o

• Zelmilainen
    Anonym skrev 2011-02-18 21:34:33 följande:
    Jag är bi och ja kollar på bögporr (är tjej).

Serien The L word är ju riktigt bra, den innehåller ju mycket sex men det är ju inte riktigt porr men den har ju blivit förbjuden i sberige för att den var för stötande..  
    den hade inte tillräckligt med tittare mot slutet, därför slutade den sändas...
    för att svara på ts har jag svårt att komma på titlar på filmer som fokuserar på tjejsex, men många filmer har ju små snuttar av tjejsex... bound är en... likaså en film som speglar tre lesbiska par från olika tider i livet... sharon stone och ellen de generes spelar ett par i en av de tre filmerna, men det är ett annat tjejpar, michelle williams och en en tjej till som har sex har jag för mig... 
    nehepp...
  • Anonym (Flundran)
    Anonym skrev 2011-02-18 21:58:55 följande:
    L word är superbra. Massa sex, många attraktiva tjejer =D

Sedan gillar jag Fingersmith, den är inte så porrig men det är mycket sexuell tension vilket jag nästan gillar ännu mer =)

Tydligen är det inte ovanligt att lesbiska tittar på bögporr, men ingen aning om varför O_o
    Åhå, tack för tipsen.
    Måste kollas.
  • Anonym (Flundran)
    Zelmilainen skrev 2011-02-18 22:02:28 följande:
    för att svara på ts har jag svårt att komma på titlar på filmer som fokuserar på tjejsex, men många filmer har ju små snuttar av tjejsex... bound är en... likaså en film som speglar tre lesbiska par från olika tider i livet... sharon stone och ellen de generes spelar ett par i en av de tre filmerna, men det är ett annat tjejpar, michelle williams och en en tjej till som har sex har jag för mig... 
    Ojdå, spännade.
    Vet ni, jag har själv ett nytt tips:
    A room in rome.
    Den var...trevlig tycker jag ;)
  • Anonym (Flundran)
    If these walls could talk 2 eller: Mitt liv, mitt val 2. Hittade den på IMDB + en heeeel lista tips då jag sökte på best lesbian movies, thihi!
  • Kamillah
    ...men det är ett annat tjejpar, michelle williams och en en tjej till som har sex har jag för mig... 
    Chloë Sevigny ^^ som butch. Yum! Tungan ute
  • Anonym
    Kamillah skrev 2011-02-22 21:46:13 följande:
    Chloë Sevigny ^^ som butch. Yum! Tungan ute
    Spelar mindre roll vad det är för film. Huvudsaken att det är en flatscreen!
  • Kamillah
    Anonym skrev 2011-02-22 23:48:58 följande:
    Spelar mindre roll vad det är för film. Huvudsaken att det är en flatscreen!
    Så fyndigt sagt. Och sant. Glad
  • Kati94

Det här är ingen direkt  "film för de som vill se sex", men det är en film för de som har svårt att berätta för folk, eller inte alls har berättat att de är homo/bi/trans. Den heter "The truth about Jane" Och handlar om en 16 årig flicka som kommer ut som lesbisk.

• Anonym
    Anonym (Flundran) skrev 2011-02-14 13:10:12 följande:
    Hej! Jag har nu erkänt både för mig själv och min kille att jag är attraherad av andra kvinnor. Blir galet kåt av att se tjejsex på film. Ta bara Black swan, mums! Men nu vill jag se "riktig" porr med endast kvinnor. Vågar/Vill inte testa på riktigt utan nöjer mig med film-fantasi. Någon som har tips? En vän till mig påstår att Mian Lodalen har sagt att Lesbiska tittar på när män har sex med varandra, låter jättekonstigt. Kan det vara så att hon sagt att hon tittar på gaysex och då menat kvinnor så därför detta märkliga missförstånd? Någon som vet?
    Better then chocolat. Svår som fasen att få tag i. Asbra.
    If these walls could talk 2.
    Ingen av dem är p-rullar men jäkligt bra filmer med sexscener.

Bi. Ser på olika sorters p-rullar. Både med bara tjejer, bara killar, både och.
  • Hild

Som någon skrev här tidigare: Fingersmith.

Förutom spänningen, romantiken och sexet mellan huvudkaraktärerna som är så otroligt kännbar, så är det en väldigt spännande film(egentligen miniserie), med en smart, överraskande intrig. Satt klistrad till slutet, inte bara för att det handlade om två tjejer som blev kära utan för att det faktiskt är en jävligt bra film!

• Neko
    Hild skrev 2011-07-03 23:07:20 följande:
    Som någon skrev här tidigare: Fingersmith.

Förutom spänningen, romantiken och sexet mellan huvudkaraktärerna som är så otroligt kännbar, så är det en väldigt spännande film(egentligen miniserie), med en smart, överraskande intrig. Satt klistrad till slutet, inte bara för att det handlade om två tjejer som blev kära utan för att det faktiskt är en jävligt bra film!
  • Gung Ho

Faller tillbaks till TS fråga om 'riktig porr'. Hade för ngt år sen en diskussion med en lesbisk kompis om just 'lesbisk porr', som ju oftast främst är riktat till killar. Hon gillade Abby Winters filmer för att de som var med är lite 'naturligare'... Bara det inte var superstylade 'perfekta' amerikanska porrskådisar..

Det är omöjligt att bära sanningens fackla genom en folksamling utan att sveda någon i skägget. /Georg Christian Lichtenberg
Svar på tråden Filmtips för lesbiska...