Inlägg från: Sodaspring |Visa alla inlägg
  • Sodaspring

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej hej!

Idag var jag och Klas ner till stan och kollade in julmarknaden, blev dock inga inköp.... men det var kul ändå.
    Brukar inte vara mycket för julpyssel och dekorationer, men i år har ljusstakar och annat julstök plockats fram, bl a så har vi enköpings största (?) julstjärna i fönstret...
    Kanske har suget efter julpyssel något med bebi i magen att göra??....Hmm

Nästa helg ska jag baka lussekatter och pepparkakor med min bästa väninna och hennes två barn (två pojkar 8 och 10) samt förhoppningsvis min systerdotter som är 10, hon kan inte bestämma sig. Finns tydligen viktigare saker att göra än att baka med sin moster...

Hoppas att alla har en trevlig första advent.

• Sodaspring

God morgon allihopa. Jag hoppas att alla har det bra såhär i adventstider.
    Jag undrar om någon vet om det finns babysim här i enköping? Jag ska ha barn i januari och har inte hittat info om babysim någonstans....och det vill jag gärna sysselsätta mig och babyn med ( och Klas med förståss )
    Hoppas någon vet. Tack för hjälpen!
    Ha en bra dag.

• Sodaspring

Tack för alla svaren.
    Dags för mig att åka till salem och ha bakdag med mamma, syster, systerdotter och systerson...
    Vi ska baka pepparkakor, lussebullar, knäck och ischoklad.
    Ha en bra dag.

• Sodaspring

Jag funderar på att börja på VV när jag har fått vår bebis i mitten av Januari. Är det inte att räkna points längre? För jag var med för fyra år sedan och då fick man ju äta vad man ville fast man hade ett visst antal points, så jag tyckte inte att det var dålig mat.

Hoppas att alla får en bra Jul och så.

Ha det bra.

• Sodaspring

Jag har inte alls samma positiva syn på spec mvc på UAS. Jag tycker att jag blivit nonchalant och nedlåtande behandlad och när jag blir gravid igen så hoppas jag att jag inte bor i uppsala län längre så att jag kan välja ett annat sjukhus. Samma sak gäller mödravården här i enköping. Jag är inte alls nöjd med mitt bemötande här. Men det är ju individuellt.

• Sodaspring

Som sagt individuellt hur man känner ang mvc. Som tur var så är det bara ett par veckor kvar av min tid hos dem....
    Jag har träffat Kajsa en gång och jag håller med om att hon är toppentrevlig.

• Sodaspring

Hej hej!
    Tänkte bara rapportera att vi idag kom hem med Anthony som föddes i fredags.
    Jag ska försöka läsa ikapp mig senare i veckan, men just nu så har jag ont i magen efter kejsarsnittet och ska bara försöka umgås med Anthony och Klas. Jag har lite bilder på min sida av vår lilla prins.

Ha det bra. Från en lyckligt nybliven mamma!

• Sodaspring

Grattis på födelsedagen Anna!

Tesslita; Jag och Klas är hemma med Anthony hela dagarna. Jag träffas gärna och fikar någon dag. Jag är också relativt ny i enköping och känner inga, förutom Klas och hans familj då. Blir mest att jag åker till sthlm när jag ska göra något.

Ha det bra.

kramkram

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!