• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • GladaVirre

frågar igen Är det någon som har en gammal vagn att sälja== Som fungerar bra på vintern.. ej för dyrt!!!

Nu ska jag ha baksmälla och käka pizza,nacko chips,läsk coh toblerone!! Nyttigt va?? Ibland får man... =)

kram

• Skina

Hej min älskling!!
    Vad skönt o slippa va bakis... fast det som är bra är att man kan äta skräpmat utan samvetet som förstör det roliga.
    Jag känner mig bakis trots nykter lördag...
    La mig två o gick upp före sju....trött....
    Men vad göra när man gjort bus..... Hehe!!! Berättar sen....
    Jag saknar dig o tycker det är dags o träffas snart!!!
    Förresten, jag vill testa Familjegeni.... När får vi komma?

Puss och kram!!!!

• GladaVirre

Tjooo snygging!
    Jag mår förvånandsvärt bra!! Endast för att jag inte drack sprit.. bara Whiskey, barcardi Brezzer, och 2 sorters öl Det var kanon kul! Det var 30 års fest =fylle fest och bra stämning..kommer med smaskiga detaljer sen!
    Ja men visst självklart! När vill ni komma? Nästa lördag kanske?? Ska se när Patryk e ledig!
    *pussar o kramar!!*

Ska ta tag i o göra pepparkakshuset nu nån dag..då känner jag att det är jul/vinter nånting
    Lussekatter vill jag också göra men hittar inte mitt specialrecept. Man vill verkligen inte få torra, eller att det blir fel.

Kan inte någon här ge sitt bästa jul recept? Godis och mat!!

• tesslita

goddag allihopa.
    idag har vi satt upp julbelysningen.
    känns så mysigt och på tisdag ska jag och sambon på ultraljud!

• Sodaspring

Hej hej!

Idag var jag och Klas ner till stan och kollade in julmarknaden, blev dock inga inköp.... men det var kul ändå.
    Brukar inte vara mycket för julpyssel och dekorationer, men i år har ljusstakar och annat julstök plockats fram, bl a så har vi enköpings största (?) julstjärna i fönstret...
    Kanske har suget efter julpyssel något med bebi i magen att göra??....Hmm

Nästa helg ska jag baka lussekatter och pepparkakor med min bästa väninna och hennes två barn (två pojkar 8 och 10) samt förhoppningsvis min systerdotter som är 10, hon kan inte bestämma sig. Finns tydligen viktigare saker att göra än att baka med sin moster...

Hoppas att alla har en trevlig första advent.

• jeiden

Hej hopp !!
    Vad roligt att se att det finns så många här från enköping...
    Jag har en son på 15 månader, och väntar nummer 2 till sommaren, 3 juni närmare bestämt.. Jag är i v.14 (13+0), och är sååå förväntansfull inför den nya bebisen..
    Hör gärna av er om det e nåt ni undrar över, eller om ni bara har tråkigt.

• maras

Hej hej, kikar in här jag med

• Vårflickan

Hejsan!
    Funderade här om dagen vart alla Enköpingsbor tog vägen, i somras verkade tråden vara väldigt aktiv. (?) Nu behöver jag inte längre vänta så länge efter våran baby för uträkningen visar 39 dagar kvar till bf *yeeeah*

Är så nyfiken på lille sprattel

Hoppas ni alla mår bra!

Idag nalkas det snö...

• Dessie

Halloj!!!!!!!!

Nu är jag hemma från sjukhuset = SKÖNT!!!! Opererade ju magen i torsdags den 24/11.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!