• maras

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej hej, kikar in här jag med

• maras

Hej Tesslita!

Föräldragruppen kan vara bra o gå på när det är första barnet, dels träffar man andra som är i samma stadiun i graviditeten o sen får man höra lite om förlossning osv jag gick i föräldragrupp när jag väntade mitt första barn men nu med andra hoppade jag över det....

//Linda

• maras

Hej!

Glad virre,

Vi ska till turkiet i maj o åker 4 pers till 5 stjärnigt lyxhotell med allinclusive för ca 15000 kr en vecka...kolla in denna sida www.nazar.se

//L.

• maras

Gokväll!

Glada Virre:
    aha ok då förstår jag att ni inte behöver hela "paketet" annars är det ju ett billigt bolag med bra priser, men gör som Malwa skriver försöka boka en sista minuten eller nåt eller gå in på tickets hemsida o kolla där kanske du kan hitta nåt! Lycka till!

Just ja en sak till vart hittade du muggarna du hade köpt för 25 kr/st med text på?

• maras

Nika o Noel

ok, är det där vid Rimi eller numera supermarket?

• maras

Godmorgon!

Glada Virre:
    i juli är det för varmt nästan att åka med små barn, blir nog över 40 grader då...därför åker vi i maj då är det varmt men inte för varmt...juli o aug är nog varmast...en sista minuten kan ju finnas från 1500 kr/pers och uppåt! Skönt med ett eget hus

Trevlig lucia!

• maras

Grattis till Alex på 1-års dagen!

• maras

Hej!

kikar in i tråden...såg något om aurora...

Tesslita, jag gick på aurora samtal när jag väntade min dotter Clara o det var bortkastad tid...inget blev som de lovade o sa på samtalen..så jag tycker det var bortkastad tid...men det är genom din bm du får en remiss om du vill gå på samtal!

Lycka till!

Grattis Nika o Noel

• maras

Hej!

Man betalar olika beroende på om man har kommunalt dagis eller kooperativ, vi har ju föräldrakooperativ o betalar 550 kr för två barn! Oavsett om det är halv eller heltid... Men på kommunala dagis är det ju samma taxa överallt...men är inte hinden ett privat dagis...?

Trevlig helg alla!

• maras

Hej!

Nika o Noel:

kommunen har maxtaxa o har lika för alla, föräldrakopperativ bestämmer sina avgifter själva, vårat dagis är bland de billigaste av föräldrakooperativen och det är absolut inte jobbigt att städa eller laga maten (maten lagar vi bara en gång per termin o städning bara en gång i månaden)...

Ha en bra kväll!

• maras

Nika o Noel:

Det förstår jag att hon inte vill, skulle nog kanske bli lite konstigt...men hoppas det blir bra på hinden! Det ska oxå vara en bra förskola har jag hört!
    Grattis till den kommande bebisen! Har ni berättat för folk nu? Mår du bra?

//L.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!