Inlägg från: Haanna |Visa alla inlägg
  • Haanna

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej alla

Det var ett tag sen jag skrev här.
    Saknar alla vänner i Enköping faktiskt... önskar jag kunde se er varje dag. Visserligen spenderar jag rätt mycket tid i Västerås och det är inte sådär mega långt till Enköping *ler*. Men på nåt sätt lyckas man aldrig ta sig dit.

Linnea blir den 12 december 7 månader, tiden går fort. Hon växer och växer... snart kryper hon, det handlar om en snar framtid, och en tand är starkt på G. Är lika glad jämt... sover bra och äter bra.
    Det är sjukt va tiden går fort. Men jag längtar tills hon börjar gå...

När ni pratar eller diskuterar panikångest, så kan man aldrig förstå hur det känns så länge man inte har det själv. Jag kan tänka mig att det är jobbigt, då man inte kan gå ut som man vill eller dylikt. Själv har jag väl aldrig upplevt något sådant. Det enda problemet jag har är mitt hemska humör... den korta stubinen jag har det är nåt jag vill söka för. Se om det finns nåt annat... Jag är inte deprimerad men mitt humör är ett rent helvete. Jag har rätt så litet tålamod ju längre tiden går... I början när jag fick Linnea var det inget problem men sen jag blev ensam blev det värre och värre. Nu är det väl liite bättre, kan vara för att det finns någon som hjälper mig med henne. Men det är något jag ska ta upp då jag får en psykolog. Vill ha en här... men tror jag måste vara skriven här för att få gå och prata med någon. Skulle vara skönt i alla fall då jag behöver det.

Hoppas alla mår bra i juletider

Det kom MASSA snö igår på eftermiddagen/kvällen, innan min älskling kom hem runt tio över elva var ALL snö borta och det va plusgrader ute *jippie* NEJ längtar efter snön .

Nej dags att göra lite mat.

Kram på er.

• Haanna

Hej!

Nika - VAR ska du handla!? Jag träffas gärna *ler* Har ju inte sett dig/er på evigheter! Så säg till, så tar jag bussen dit du ska.

Virre - Har ni kalas imorn då!? *ler*
    Satt och funderade på om jag skulle ha åkt, men vi får se hur Linnea är, hon är lite sådär men antar att det är tänderna för det är INTE långt kvar nu.

Tesslita - Men en sån där sida kan du ju inte bara skriva här :-P vill ju med ha *ler* *s*
    Du vi ses den 19 hoppas jag *ler* så länge Linnea inte är sjuk så kommer jag *ler*.

Nej nu ska jag snart ner på stan.

Kram på er

• Haanna

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR på er i Enköping *ler*

Här är allt bra.
    Snön ligger kvar än så länge. Julafton imorn

På måndag bär det av till Västerås igen *ler*. Ska nog försöka ta mig till Enköping nån av dagarna för jag skulle behöva träffa lite folk *ler*. Men det återsår att se...

Min dotter bet mig just i tån *ler*

Kram på er!

• Haanna

Nika - Vet att det ska vara bra... min pojkvän har varit där med sina barn. Jag har dock bara gått förbi.

Hej alla!

Ingen som vill köpa en carena sprint lux!? Måste bli av med den så jag kan skaffa en annan vagn. Jag är nog en vagnoman *asg*

Ja i Västerås blir jag nog inte direkt långvarig kanske. Beror lite på...

Hoppas alla haft en bra start på året, dock inte jag.

Nu ska jag äta sen ska vi gå ut i snön!

Jo TESSLITA jag funderar på att försöka komma förbi efter den 26 januari, då jag har pengar *ler* umgås lite och så!

Kram på er alla.

• Haanna

Jag är super nöjd med MVC och BVC i Enköping faktiskt.
    Hade Kajs på MVC och jag hade inte kunna haft bättre barnmorska *ler*.

Ja Tesslita jag är borta mellan 22-26 så vi kanske kan ta det på Måndagen veckan efter för på tisdagen ska jag skriva teoriprovet.

• Haanna

Grattis i förskott Nika

Hej alla *ler*

Hur mår ni!? Det var ett tag sen.

Jag våldgästar Enköping den 28/2, och finns det nån som har lust att hjälpa mig klockan 09.30!?, Ska nämligen till BM och kolla mig lite och jag måste ju ha Linnea med mig. Men hon sitter ju inte direkt still numera *S* Så om det är nån som skulle vilja följa med och hålla henne sällskap vore det toppen, annars går det nog ändå skulle jag tro *ler*.

Hoppas alla får en bra helg!

Kramar Hanna & Linnea

• Haanna

Tesslita - Ska bli kul att träffa dig lilla gumman Längtar verkligen!!

Nu ska jag fortsätta leta vagn *ler*

KRAMAR

• Haanna

Jaha så ska man till Enköping på tisdag då.
    Ska bli kul och få träffa dig Tess Längtar verkligen.

Hoppas alla har det bra.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!