Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • GladaVirre

frågar igen Är det någon som har en gammal vagn att sälja== Som fungerar bra på vintern.. ej för dyrt!!!

Nu ska jag ha baksmälla och käka pizza,nacko chips,läsk coh toblerone!! Nyttigt va?? Ibland får man... =)

kram

• GladaVirre

Tjooo snygging!
    Jag mår förvånandsvärt bra!! Endast för att jag inte drack sprit.. bara Whiskey, barcardi Brezzer, och 2 sorters öl Det var kanon kul! Det var 30 års fest =fylle fest och bra stämning..kommer med smaskiga detaljer sen!
    Ja men visst självklart! När vill ni komma? Nästa lördag kanske?? Ska se när Patryk e ledig!
    *pussar o kramar!!*

Ska ta tag i o göra pepparkakshuset nu nån dag..då känner jag att det är jul/vinter nånting
    Lussekatter vill jag också göra men hittar inte mitt specialrecept. Man vill verkligen inte få torra, eller att det blir fel.

Kan inte någon här ge sitt bästa jul recept? Godis och mat!!

• GladaVirre

hallå!!
    Dessie: ja kanske det, vad ska du ha för den? Jag letar efter nått BILLIGT, nu i jul/födesledags tiden

Idag har vi varit ute och åkt pulka! Och nu ska jag baka pepparkakor...

Vad är era ENKLASTE GODASTE recept??

• GladaVirre

Vårflickan: alla går i ide här
    Då e det snart dags för dig!! tjiiha!!! Förberett allt??

Dessie: skönt att det gick bra!!

Jiden: ny i enköping?? Brukar du å till öppnaförskolan?? (plutos)

• GladaVirre

tesslita: jag hade också panikångest för några år sedan, i ungdomsåren. Man var orolig mycket och så. (det går i familjen) Men så lärde jag mig en speciell andning och att ha kontroll över den, så försvann den!! Har inte haft det på 6 år nu=)
    Jag hoppas du får hjälp snart mot den, eller vågar brottas med den själv. testa nya saker varenda gång dne kommer (med andningen).. Det är svårt men efter ett tag så går det.
    Jga hadr panikångest som mest 2 ggr i timmen, även när jag sov. Så jag vet hur du känner dig.. men det kan gå bort.. Man MÅSTE tänka posetivt, lösa sina problem och koppla av. Lång process.. lycka till

• GladaVirre

hur mycket ska du ha för den??

• GladaVirre

jag kan INGENTING om vagnar,. men jag kollar gärna på den!! det var billigt!!!!!

• GladaVirre

Tesslita: Aa, förstår dig, men snart har du gått så lång i din grav så du kan börja förbereda! Då kommer allt kännas lite lättare! Jag ska tyvärr behålla allt från Alex ifall jag får en till. (+ sakerna betyder så mycket för mig) Men det kanske finns någon annan här som säljer babysaker????
    Menar du Föräldragruppen? Den är även för din kille, och det är kanonbra. (som ovanstående skriver) Där får du hjälp att planera förlossning, se förlossningsfilm och mycket annat!!

Vårflickan: haha jadu.. när vi flyttade hit så skulle vi gå ut på en kvällspromenad en onsdag för att träffa lite kul folk, (vid 22.00 tiden) När vi kom ner på stan var det heeeeeelt DÖTT, och det är det alltid här!!! Speciellt på vintern... Här är det helgerna som gäller, om det inte är hamnfestivalen. Så e det

• GladaVirre

Michanna: va har du för roligt då?? Oj det känns som förra veckan du fick lillkillen...5 månader!? redan...

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!