EnköpingsTråden Part3!!!!
heej
Tittar in lite snabbt
heej
Tittar in lite snabbt
hejhej..
såg att ni pratat lite om torget på lillsidan...
har vart in på present affären men det var ett tag sen...är inte så mycket på nedre lillsidan eftersom vi bor ju uppe i romberga ...
(har bott på både nedre o övre lillsidan )
Har nån av er vart in på presentaffären nyligen..?? skulle ju vilja veta ifall de har sånna där muggar som det står världens bästa mormor, morfar,farfar o farmor på ?
om nån av er tittar in där kan ni kolla upp det då..o hör av er här sen.så e ni snälla
okej..
jag har också köpt en mugg där fast det står världens bästa pappa på..
glömde ju titta ifall det fanns sånna som jag vill ha..( bra till julklapp )
Min sambo fyller år nu december också.. så än så länge vet jag bara vad jag ska köpa i födelsedags present, får köpa julklappen efter han fyllt år
Gott Nytt År !!!
tesslita..: har du kollat på blocket där har de ju massor av vagnar ..
hejhej..
Haanna : jag hade också Kajsa MVC hon e ju superbra..
men vad dåligt att de ska göra så.. när blir det av ?
vi går till bvc vid polisstationen..men hade tänkt byta till bvc i romberga ..eftersom vi nu bor i romberga..men ska de lägga ihop det så får man väl gå ner till v-leden..
vi har också haft Katarina på bvc i romberga.. vi gick där tills sonen blev 3 månader sen flyttade vi ner på stan o det var därför vi böt till bvc vid polisstationen...
vart e det nånstans det ska vara ..? på v-leden har jag ju förstått men vart )?
okej..men hur ska det få plats ..det e ju skola där med väligt många elever ?( har själv gott där )
Michanna: hur gick det ..somnade Thomas till slut..? eller tog det hela natten..
hejhej..
e det nån som vet ifall de har öppnat öppna förskolan vid västerleden ?
vilka tider har de öppet ?
*kramar*
tackar