EnköpingsTråden Part3!!!!
hallå hej...!
Måste bara kika in och säga hej och berätta att lilla jag fått jobb på lantmännen i enköping och att lukas går på dagiset pluto.. Hur glad som helst..
Nån som vill fika nån dag efter jobb..?
/ Maria
hallå hej...!
Måste bara kika in och säga hej och berätta att lilla jag fått jobb på lantmännen i enköping och att lukas går på dagiset pluto.. Hur glad som helst..
Nån som vill fika nån dag efter jobb..?
/ Maria
Till: Glada Virre!
Om inte vagnproblemet löst sig har jag en vagm du kan få låna.. den bara står hemma hos oss.. Den har dock punka på ena däcket men är annars väldigt fin..
/ Maria
Dessie:
Jag kommer, kanske kan fynda nått till min lilla terrorist och samtidgt träffa roligt folk. Messar dig då. Kram
PANIK!!!!
Nån som har en barnstol för ett år och uppåt att låna ut från idag till imorgon.. Sambon åkte med den till stockholm och nu har jag ingen stol att köra hem min son i..
Nån som skulle tänka sig att låna ut?
Glada Virre... Jojomänsan..Det var jag och jag kommer oxå på lördag med Lukas.. ock har jag inte så mycket att byta eller sälja men kommer förmodligen köpa en del..=)
Kul att ses igen.. =)
Jag har en gammal vagn.. punka på ena däcket..*s*
Michanna:
kanske ska tillägga att du kan låna den då den ev ska lämnas tillbaka när syrran får mer barn.. det är en teutonia.. med 3 sits läge.. ¨Den hade jag till Lukas förut..
men låna dne kan du..=)
Nu äntligen hittade jag lappen på jobbet som jag skrev ut med Dessies nr.. sucka.. Hade jättegärna varit med i helgen men Lukas var hur sjuk som helst.. blev att sitta inne ist.. Kallt var det oxå.. 21 minus som mest.. Hur har era helger varit.. Hoppas ni fyndade allt d jag inte kunde..=)