Inlägg från: Rävelina |Visa alla inlägg
  • Rävelina

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej alla!
    Fräckt med en Enköpingstråd! Har inte sett den innan..
    Jag har bott här i ett år nu ungefär, vi flyttade hit från Orrefors då min man fick jobb i Stockholm. Bebistiden är över för vår del. Äldsta barnet är 9 år och yngsta 3.
    Just nu pluggar jag på Komvux. Superkul men väldigt tungt emellanåt. Jag läser in ämnen så att jag ska få behörighet till läkarprogrammet, samt psykologi A som jag bara fick en 2:a i när jag gick gymnasiet..

Hur många är det som brukar skriva här i tråden?

• Rävelina

GladaVirre: Lägg till ett par glasögon på mig bara så du inte tar fel på person.. Du får haffa mig på komvux nån gång o säga hej! Jag brukar vara där mån-ons, men oxå nere på westerlundska.
    Vad är det du pluggar?

• Rävelina

GladaVirre: Va?! Jag trodde ju att du såg ut så!!
    Nå, men då finns det ju hopp om att vi träffas där nån gång. Vad vill du jobba med sen när du är klar med komvux?

• Rävelina

GladaVirre: Självklart kan du det.. Så som vi ser ut till vardags är ju bara en mask, eller hur ;-D
    Kläddesign? Perfekt! Du designar kläder åt mig så fixar jag dina fingrar efteråt! Hehe!

Dessie: Det lutar väl åt att jag kommer.. Ni verkar himlans trevliga, så det hade vart jättekul! Är det i Enköping eller utanför? Är det enbart kläder eller är det vadsom man vill bli av med?

• Rävelina

Ja, en väldans massa böcker har jag som jag borde göra mig av med... Har dock väldans svårt att göra mig av med just böcker.. Men det skulle ju vara ett excellent tillfälle. Måste dock kolla med mannen så han inte har nåt planerat. Är förresten barnen oxå välkomna eller är det barnfritt?

• Rävelina

Om jag kan komma tänkte jag ta med mig lite Tupperware-saker, någon intresserad av det?

Vilka tar barnen med sig? Vad har ni annars pysslat med de här dagarna? Är de flesta av er mammalediga?

• Rävelina

Hej alla och tack för en jättetrevlig träff!!

Det var väldigt kul tyckte både jag och Edvin. Blev inte så mycket fynd för min del, men sen har jag ju större barn än er oxå.. =/ Fast jag blev av med nästan alla Tupperware-grejer!!

Hoppas att vi gör om det vid tillfälle!

/Annica

• Rävelina

Jag måste vara knasig.. Hur kommer man till någons galleri i beta-versionen? Hittar bara till min egna hela tiden och där finns ju inget spännande...

• Rävelina

Nu förstår jag.. Dessie hade inte de ikonerna på sin sida så det var ju inte så konstigt att jag inte kunde klicka i hennes galleri. Tack för hjälpen!

• Rävelina

Tesslita: Jag pluggar ju om dagarna så det hade vart kul att ha nåt att skylla på för att jag inte sitter med näsan i böckerna.. Eller rent ut sagt; jag fikar gärna nån dag!

Michanna: Grattis i efterskott! Hoppas det blev en fin födelsedag trots att dina föräldrar inte dök upp.

• Rävelina

GladaVirre: Var det dig jag såg på Komvux idag? Blev så osäker. Hade för mig att du har långt, blont hår? Skulle isf varit vid datorerna vid lunchtid ungefär..

• Rävelina

GladaVirre: blev så osäker på om det var du, men nu är jag säker på det.. Jag satt med Johanna vid datorerna.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!