Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

ingen som har en bild ni vill få fixad?

• GladaVirre

hallå!! Har en liten fråga till er med barn.
    Alex hoppa ur spjälsängen i natt!! Inte bra, det kan ju faktiskt gå illa. Det går INTE att sänka sängen mera, och han känns inte riktigt mogen att ha en junior säng egentligen..
    Hade han vaknat på natten nu och gått iväg så hade han kunnat klättra upp i farliga saker.
    Man vet ju inte om han hade gått raka vägen till oss.... Va tusan ska man göra? Han är 1 år, och 2 månader. Men så jäkla rörlig och lång.
    När fick era barn vanlig säng??
    Olika tips är välkomna,.Får inte tag på min mamma nu,. hehe

• GladaVirre

Tack alla för svar. Jag fick även tag på mamma,. nu ligger han på golvet.(låter mysigt va? ) Får se hur det går,. SKULLE han vakna upp så går han nog till oss. Men han vaknar vääääldigt sällan på natten.. Nästintill aldrig.
    Ska till IKEA snart o fixa en säng till monsterungen

Nika!!!
    Ojdå..ja min lärare vill inte att jag kommer sent varje tisdag heller...Men jag har liksom inget val!!! Vi har inte hört nånting alls från dem...Fast det fungerar ju för oss ändå,. det är bara tisdagar jag blir 30-40 min sen..
    Men om du vill så kan jag ta Noel åt dig måndagar och fredagar när det klaffar?? Det är inga problem om jag gör det ibland, jag är nämligen ledig mån/fre... Då kan både Noel och Alex få leka av sig och ha det kul.
    Fundera på det lite!!

Nu går Big Brother!!

Är det bara jag som ammat?? Fast Nika du ammar ju. Mne jag gav även ersättning då jag inte räckte till.. Jag har ju fasen inga bröst!! Men dem sa att det beror inte på det...Vart ska mjölken sitta då!? I ryggen liksom..irriterande,. jag ammade konstant i månader, men det kom inte mer,. han slurpade i sig det som fanns på 2 röda sen var han hungrig igen-..aja

• GladaVirre

dessie: jag menar inte att det är dåligt att ge flaska,. har själv gjort det. Så du får inte ta det fel,. mat och närhet får bebisarna iaf.
    Kan man inte amma pga fel m.m. så är det helt förståligt, men jag har personligen lite svårt att förstå varför man inte VILL, För att det inte känns bra för en själv, fastän det kan fungera hur bra som helst. Men men..

Åh va Big Brother är flippat i år.. hehe.. riktig Bimbo TV, fast kul

• GladaVirre

Nika: jag ställer mer än gärna upp!! Måndagar och fredagar så finns jag här för Noel.
    (om det inte skulle vara nått annat då dvs)

Michanna: vadå för rykten??

• GladaVirre

Dessie: jag tror jag glömde Alex inneskor hos dig, vill du kika?? (blåa)

Michanna: va synd=/

Nika: I början ammade jag så mycket som möjligt, dygnet runt. Men sen ammade han en gång om natten innan han slutade vakna vid 5-6 månaders ålder. Jag har har tur med hans sovande.

• GladaVirre

morron morrn! vaknade tidigt idag så jag kör in ett mail till Det är en sån lugn morron här.
    Det gick jätte bra för Alex med en vanlig säng Det var så mysigt när han kom i morse o hoppade upp i sängen. Han va lite förvänad själv

Idag är det skolan igen,. ska bli kul! Imorron ska vi på studiebesök till bibblan *fniss* Vilken resa tillbaka i tiden! Men det tillhör svenskan och är roligt

Jag funderade på en nu träff,.. va ska vi hitta på den här gången??
    Simhallen var lite svårt för Michanna. Vi måste ha en till köp/byt/sälj dag.. några som missade den.
    Kom med förslag!!

• GladaVirre

michanna: jag e inte heller fika människa.. skulle vara det i västerås.. men om alla ska dit???

hmm *tänker*

• GladaVirre

Jo det var mysigt i sommras,. det blev några träffar då, det va så lätt att bara gå ner när man kände för det 8viste ju när ni skulle vara där), och som du sa Nika,. inga jäkla overaller..
    Det blir mycket jagande i sommar

Jag fick min alla hjärtans dag present IGÅR, han gör likadant med julklapparna, köper han nått kan inte inte hålla sig längre än 3 timmar, sen får han spunk
    Så nu har jag 12 nya sommarplagg!! Och Alex fick 2 Linnen och en keps Han har aldrig köpt någon Alla Hjärtans Dag present innan,. så nu slog han väl på stort.

Min kompis Sara från bålsta, kännt henne sen 13 års åldern, hon ska flytta hit (till nått hus lite utanför enköping), dem har också fåt plats på Hinden Då blir det 5 barn från enköpingstråden(hon kommer nog hit snart)

Hoppas ni får en bra helg, vi ska väl ner till simhallen sen får vi se, först o främst vill jag sooova länge

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!