Inlägg från: Dessie |Visa alla inlägg
  • Dessie

EnköpingsTråden Part3!!!!

tesslita: de flesta frisörer "på stan" kostar runt 300 kr. Vi har en "privatfrisör" som tar 90 kr. Han är utbildad frisör men jobbar nu som busschaufför (sedan drygt 30 år tillbaka så om man vill ha nån modefrisyr får man ta med en tidning och visa).
    Ska jag fråga honom? Tänkte ändå ringa till honom nån dag för vi behöver oxå klippa håret.

• Dessie

tesslita: vår frisör kommer hem till oss efter jobbet så om du vill kan du....eller ja, vi kan ju fixa så att han kommer till dig och klipper oss allihopa.

• Dessie

tesslita: jodå, så kan vi göra. Jag ska ringa honom nån dag. Vilka dagar passar det bäst för dig?

• Dessie

tesslita: jag har pratat med vår frisör nu. Jag sa att nästa vecka går det inte, men v. 5 (är v. 3 nu). Han har inte fårr schemat för v 5 ännu men han ska ringa till mig när han har fått det.

• Dessie

tesslita: men det blir iaf INTE på onsdagen för då går Nicklas (vår pojke) på gymnastik, så det blir nån annan kväll den veckan.

• Dessie

NikaochNoel: lördag 4 februari kl: 13.00 hemma hos oss.

• Dessie

Idag har jag varit på H&M och shoppat - är ju rea där. Jag trodde att det skulle vara rea på ganska mycket på barnavd. men det var mest bebiskläder det var rea på *suck*

• Dessie

tesslita: tycker oxå att det är synd att alla (iaf de flesta) är könsbestämda. Det ser ju lite knäppt ut om en kille har en rosa T-shirt med volanger på men det är ingen som reagerar om en tjej har en blå T-shirt.

• Dessie

GladaVirre: ta med dig Dieseltröjan hit den 4/2.

• Dessie

GladaVirre: nix, jag är inte bbra på tyger.
    Förresten, vad är det för kläder du är intresserad av? Ska rensa lite till vår loppisträff.
    Jag skriver upp dig på "kommer-listan" (så att jag vet vilka & hur många som kommer *ler*).

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!