Inlägg från: Dessie |Visa alla inlägg
  • Dessie

EnköpingsTråden Part3!!!!

Rävelina: TREVLIGT!!!! om du kommer på vår loppis.
    Det är här i Enköping - hemma hos oss och vi bor på Lillsidan.
    Vilket "skit" som helst, förutom möbler då, typ kläder, skor, barnsaker, böcker, filmer, skivor................

tesslita: vi kommer att ställa några bord i vardagsrummet som man kan lägga saker på som man vill bli av med så att folk ser vad som finns.
    Om man inte har nåt att sälja så kanske man hittar nåt fynd.
    Och FIKA blir det förstås *ler*

• Dessie

Rävelina: glömde skriva - barnkläder/saker oxå.

• Dessie

NikaochNoel: du är oxå välkommen!

Rävelina: barn är oxå välkomna!!

• Dessie

NikaochNoel: Har du kollat med "gubben" din om det går bra med loppisen på lördag?

• Dessie

glasfisken: välkommen hit till Enköping!!
    Om du vill träffa lite trevligt folk så är du välkommen hem till oss på lördag 4 februari kl: 13.00 då vi har en liten loppis hemma hos oss (köpa/byta/sälja).
    Om du/ni kommer - messa privat så får du adress.

• Dessie

Rävelina: Jag/vi är intresserade av Tupperware.

pipen: du kan ju alltid komma på vår loppis på lördag (messa privat isf så får du adressen).

tesslita: jag kan lägga undan åt dig om du hittar nåt du vill ha av vårt.

NikaochNoel: kommer du/ni?

• Dessie

NikaochNoel: det går bra att du tar med lillkillen. kl: 13 är loppisen.

• Dessie

Michanna: har hittat en massa pojkkläder i dessa strl: 74, 74/80, 86/92, 92, 98. B.l.a långbyxor, långärmade tröjor, T-shirts, badbyxor, shorts.

tesslita: var det en liten flicka du ska få (tyckte du sa det efter könsul)? Vill du ha bara neutrala bebiskläder eller vill du ha även flickkläder?

• Dessie

tesslita: då fixar jag fram dom kläderna till dig.
    Tycker oxå att det ska bli skoj att ses.

Michanna: självklart blir det skoj - det är ju loppis hos Enköpings skijigaste person *fnissar*

• Dessie

Michanna: nu har jag dina L&äder. Tjejen kom för ca 40 min sedan och lämnade.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!