Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Michanna: kanske tesslita är intresserad utav ju? Möbler är jag intresserad utav!! Iaf bokhylla om du har något sånt? Har du bilder??

Skina: ja, en som haft/har panikångest har känslor som inte går att beskriva. Panikångesten skiljer sig från person till person,.. du fick blackouts, jag darrade, fick dödsångest (den var värst), och hjärtklappning, det höll i sig bara några sekunder!!! Men det kändes som en evighet... Det räkte med att jag tänkte en tanke snabbt så kom attacken.. Jag gick hem från skolan( kom på en sak och fick ångest, helt sjukt)
    I drömmarna så fick jag det, vaknade 5 ggr om natten och dödsångest. So I know how it feels..Även om jag hade en väldigt mild form av det. Sen åkte min lillebror på det.. det var det jobbigaste..!

• GladaVirre

Aa så olika det är.. på mig såg man inte förutom att jag behövde sätta mig ner (pga darret i kroppen) Man känns som att det kommer långt innefrån kroppen, och när det börjar bli fysiskt så går det för långt. Det sitter ju i psyket, men kroppen bryts ner så totalt på dne korta tiden så det kollapsar. Fy fan va jobbigt dte måste ha varit.
    Jag var livrädd för att dö.. jag trodde jag skulle dö varje gång,(eftersom att det kändes så, eller kroppen ville på nått sett)Men inte jag, så jag var tvungen att lura ångesten med andningen så jag inte tappade det..
    JAG vet! det känns som att vara besatt ungefär...heller hur!?
    Men jag tror att posetiva tanken och en kamp mot det.. så vinner man tillslut.

• GladaVirre

Dessie: nej har inte ditt nummer,. tror jag,. får kolla

• GladaVirre

oj vilken disskution det blev, jag ville bara berätta lite, inte jämför med er.

Nu har vi varit och handlat födelsedagspresenter och julklappar till Alex, och jag har aldeig varit med om en sådan bortskämd unge=)1500 kr, + att han redan fått 2 presenter av oss. Nu kan jag öppna ett dagis!!! Jag var lite orolig ett tag att pengarna inte skulle tillåta detta, men guud så skönt!!
    Dom hade jätte roliga saker på Nallens.

Det jag kan rekomendera är:

Pulka 100 kr
    Badleksaker 60 kr
    En keybord (eller va det heter, en massa roliga knappar och musik) 300kr
    En krokodil som spelar och man kan göra massa pyssel med(med bollar osv) 400 kr
    En hög rullbana som låter som man kan stoppa i bollar som snurrar runt (260 kr)
    En sån gåbil,.en sån han sitter på och skuter fram sig med benen..Kanske svårt o lära sig ibörjan men det blir nog inga problem!!

Mjukt lego hade dom inte,. vet inte vad jag kan hitta det. Klossar har han redan, vet ni vart det finns?

• GladaVirre

faan!! såg ni i jysk tidningen,. det där hopptornet/badbasäng/sovsäng!?! En bil och ett prinsesstorn.. Bilen var slut och jag känner inte för att köpa prinsess grejjen till Alex typiskt... Vet ni vart man kna få tag på en sådan??

• GladaVirre

nej jag åker inte dit för det.. och det var en kampanjgrejj så dom beställer inte från andra jysk..

• GladaVirre

det var en här inne som köpte mjuk lego.. vänta ska leta upp det *fulmar runt*

Aaa föresten så fick jag en varning idag av moderatorn... suuuuck snart skiter jag i fl... jävla hitler fasoner.

• GladaVirre

det var en här inne som köpte mjuk lego.. vänta ska leta upp det *fulmar runt*

Aaa föresten så fick jag en varning idag av moderatorn... suuuuck snart skiter jag i fl... jävla hitler fasoner.

• GladaVirre

säg inte det ,. *viskar^haha.. så det blir en till!!

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!