Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Mmm min favvo frukt är Guava... helt himelsk!!

• GladaVirre

Hej Sodaspring! Dom har pratat om att lägga ner babysimmet här, men jag tror du hinner vara med.

Korpens Babysim Blunder
    Kristinag 17
    745 21 Enköping
    Tel: 0171-240 16, Fax: 0171-240 21
    "Babysim: Grundläggande övningar i vattnet som ger vattenvana. Viktigt att ha roligt i vattnet, vi leker och sjunger tillsamamns, Vi introducerar dyk efter barnets utveckling."

Får du inte tag på någon där så kan du ringa ner till Idrottshuset/simhallen
    Det kostar 800kr för 8 ggr, och ni får en T-shirt på slutet. Själv struntade jag i Babysimmet, det kostar så jäkla mycket, så Patryk, jag och Alex åker ner varje vecka iaf och har en mysig tid ihop. Att simma vanligt är gratis för ditt barn och 40 kr för dig, lägger du till 5 kr så får du sola där inne. Prisskillnad?

• GladaVirre

Vi hakar gärna på!! Fast jag är livrädd att han ska bli sjuk nu till hans fördelsedag osv,. heheh.. Mmm jag tycker inte heller det är värt det.. jag har sett Babysimmet,.......... håller med dig.

• GladaVirre

Dem har lite grejjer i presentbutiken, vissa grejjer är bra mycket är skit. Dom har inte så brett utbud och jag tror inte det går så bra för dem faktiskt.
    Muggar finns, tomtar och en massa änglar m.m... åk o kolla!

Sodaspring: åhh!! bakdag va roligt!! *vill också* hehe

Vad ska ni köpa till eran man/sambo i julklapp? Allt till killar e så jäkla dyrt...*suck*

• GladaVirre

tesslita: ojdå, ja men då är du värd en presten mitt i sommaren.. själv fyller jag 7 januari..

dessie: Nej prestenkort är inte min grejj att ge..'

Nika: vart köpte du dom? fanns det pappamugg? Jag ska kolla här bredvid också

andra tips??

• GladaVirre

imorron ska jag ner på stan och shoppa lite.. Någon tröjja till mig själv,. lite kläder till alex, och ett par örhängen vill jag ha.

• GladaVirre

är det någon som har kvar reklamen från bokaffären här i enköping? Kan ni kolla vad Dassboken kostar isånna fall.. och har ni nått bra tips på en roman/deckare och en siensfiktionbok (eller hur det stavas) ???

• GladaVirre

idag har jag shoppat en massa kul Tom till mig själv!!!

• GladaVirre

Till mig själv blev det: en jätte snygg korta (lite längre sort), ett par örhängen och ett armband Till Alex massa kläder, han har redan fått så mycket prestenter så kläder e behövligt. Till patryk köpte jag en humorbok och en spelgrejj(dyr som tusan men han kommer bli så glad) Äntligen kunde jag köpa den! /jag vet inte vad det heter, nått nytt)
    Jag köpte även 2 böcker.
    Det jag har kvar är en dator till Alex,.. men det är uppe på nallens.

• GladaVirre

anna,. mysigt!! själv ska jag försöka få tag på en öronläkare..

Nu e alla förberedelser klara för Alex kalas!! 1 år, helt otroligt!! Det enda som saknas
    är ett litet bord.,. vet inte om man ska fråga en granne..
    Jag ska göra en egen prinsesstårta=) Patryk gör en choklad/marängtårta!
    Lägger ut bild sen.

Ha en trevlig helg alla,. kram!

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!