Inlägg från: Dessie |Visa alla inlägg
  • Dessie

EnköpingsTråden Part3!!!!

tesslita: att du är galen i spenatsoppa nu när du är gravid - det påminner mig om när jag var gravid med Nicklas (-00). Varje ggn jag/vi gick förbi en Sibylla eller nån annan korvmojje så skulle jag ha mos med rostad lök.
    Gubben min höll på att bli tokig på mig *ler*

• Dessie

tesslita: jodu, hihihihi. Gubben min tyckte att jag höll på att ruinera oss *ler*

• Dessie

tesslita: jodu, hihihihi. Gubben min tyckte att jag höll på att ruinera oss *ler*

• Dessie

Nä, nu ska jag ta o "hoppa i säng". Är lite trött.
    Ska till distriktssköterskan i morron - var där i fredags för att ta bort stygnen men då tog hon bort bara några för det var nån glipa.

• Dessie

GladaVirre: du har svar i din gästbok om spännen till vagnen.

• Dessie

Idag har jag varit hos distriktssköterkskan - var ju där i fredags för att ta bort stygnen men då var det ett par glipor som ej hade vuxit ihop.
    Idag var det en glipa som hade blivit liiite större, så distriktssköterskan ringde till kir.mott. För en liten stund sedan ringde hon till mig och sa att jag har fått tid till 13.00 i morron på kir.mott för att kolla op-såret.
    Hon trodde att det kunde vara en liten infektion eftersom jag har haft feber till o från sen i lördags kväll och att det säkert räcker med antibiotika + omläggning hos henne lite oftare.
    USCH, är så nervös!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Dessie

Michanna: jovisst är det bra att distriktssköterskan är uppmärksam och hon sa idag att såret i övrigt ser väldigt bra ut. Och hon vet ju vilka problem jag hade efter kejsarsnittet med Linnea för 2 år sedan.
    Och jag försöker intala mig själv att allt kommer gå jättebra i morron men är ändå JÄTTENERVÖS, har suttit här och gråtit en skvätt.

Annars så är jag nöjd med operationen.

• Dessie

Ingen som vill byta mage med mig?? Att alltid jag ska ha sån otur!!!!!!!!!!!!!!
    Ursäkta mitt klagomål, men jag mår SKIT just nu!!!!!!!!!!!!!!!!

• Dessie

maras: ja, det är presentaffären där vid RIMI (=Västerhallen).

• Dessie

Har varit på kir.mott idag - det ÄR infektion i op-såret. Fick antibiotika som jag ska äta i 3 veckor. Ska på återbesök om 4 veckor.
    Ska gå till distriktssköterskan varannan - var 3:e dag för att lägga om.

GRATTIS ALEX PÅ 1-ÅRSDAGEN!!!!

Jag & min man firar att vi har varit ihop i 8 år nu, blev tillsammans Lucia -97.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!