EnköpingsTråden Part3!!!!
aa så det är min plan,. hehe..
Va mörkt det är nu...ska göra mat snart,. får bli blommkålssoppa eller nått.. kramar!
aa så det är min plan,. hehe..
Va mörkt det är nu...ska göra mat snart,. får bli blommkålssoppa eller nått.. kramar!
Nika: hur gick det med julhandlandet i sthlm???
spenatsoppa? gör du dne helt själv?? tell me..
Nika: fy va jobbigt,. glad att jag isolerat mig till alex födelsedag iaf så vi slapp den skiten.. stackars barn.. men förstår dig vilken lycka på slutet
Är du klart med julhandlandet??
Dom säljer muggar här för 25kr st,. mormor, mamma, pappa m.m.
Dessie: yes såg tack! Ska ta mig dit nåndag..
--------------------------------------------------------------------
jag ska till turkiet i sommar, men måste få tag på så billig flygstol som möjligt!
Jag hittade nånting men där va billigast 16.000 kr för 2 vuxna.. det är inte billigt...Har ni några förslag??
åhhh!!! vi skulle ha besällt tillsammans ju!!!!1
tesslita: hör med oss i regeringen nästa gång
maras: 15.000 kr för 2 personer!?! Det är ingenting... jösses.. Vi får låna min pappas hus som han precis köpt där nere,det är ett stort hur med pool o allt,. DET är också lyx Men måste ha den där jäkla flygstolen,. vill inte betala 16.000 kr för bara stol...=/
Haanna: nej det har vi inte... det ska vi ha i helgen. Hur viste du att alex fyllde år? ?
Ahaa,. ajust står på msn??
Michanna. usch,.. Det var verkligen tråkigt,.. men det kommer fler år!! Ni får gå Lucia tåg hemma istället!!!! Det är jätte mysigt!!!!!!!!!
Dessie: usch,. *ryser*
Yes vid gamla rimi,. fast nu verkar det vara 25% på allt i affären!!!!!!!!!!!
Malwa: Tack, ja jag funderade oxå på det. Det är nog inte så noga med datum eftersom huset väntar på oss. Det ligger mellan Side och Antalya/alynia (ingenaning) hehe..
Det ska bli helt underbart, jag älskar att resa!! Vilken tur man har!!
Jag reste i sommras med bara Alex till Bulgarien, det var helt underbart och gick jätte bra. Så det ska jag verkligen försöka göra varje år
Det gäller o spara så man kan unna sig en resa.
Vad brukar en sista minuten resa ligga på? Med eller utan hotell kanske inte spelar någon roll?? Hur funkar det?
Hur lång tid tar det 5 timmar??? Till bulagrien tog det bara 3 och ligger ju inte så långt ifrån turkiet.. Det kommer bli varmt!! I bulgairen var det 40-41 som högst.. förstår att det kna bli värre i Turkiet.. heheh... härligt!
Michanna: ja ni har faktiskt vääldigt många barn,. nu åker ju Alex gratis också. Ja, nu har du ungarna, sen jäklar blir du 17 på nytt Tiden går så fort, snart reser du också!!
idag fyller alex år så jag sitter intr här idag,. !!!!!!!!!!!!!
1 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
svarar er sen!!!!