Inlägg från: Dessie |Visa alla inlägg
  • Dessie

EnköpingsTråden Part3!!!!

tesslita: undrar en sak - har du hund/katt? Är lixom allergisk + har astma. Men det brukar gå bra om jag undviker direkt kontakt med pälsdjur.

• Dessie

tesslita: jo, det brukar gå bra om jag som sagt undviker direkt kontakt. Men du behöver inte sanera huset/storstädning *ler*, räcker med dammsugning + som du själv skrev - ha dom i sovrummet.

• Dessie

tesslita: på spec-mvc i Uppsala (på Akademiska) är dom jättetrevliga.
    Om du träffar en BM som heter Anette Croner och en doktor som heter Maria Palm - hälsa från mig (Desiree, hette då Berglund). Säg att det var min mage som det var krångel med + jag låg i respirator aug -03, sal 4.

• Dessie

Sodaspring: spec-mvc på Akademiska är jag JÄTTENÖJD med.
    När det gäller mvc här i Enköping - 1:a grav var jag nöjd men INTE 2:a grav. Bäst att inte skriva för mycket eftersom det tydligen finns nån som inte tål att man säger att jag höll på att dö p.g.a nonchalant BM *sur ironi*

• Dessie

tesslita: beror vad du menar med bebisaffärer?! Vid Hälla finns Toys `R`Us som har leksaker även för små bebisar, H&M + Lindex + Kappahl som har bebiskläder, IKEA som har bebismöbler.
    Har ju öppnat en del nya butiker bakom IKEA som jag inte har riktigt koll på vad det är.

• Dessie

Nika och Noel; är det Babyland du menar i Barkarby? Jag tror att det är Babyland som finns där.

• Dessie

Malwa: det ska bli en Familjecentral på Västerledsskolan där Lillsidans Öppna Förskola, Verkämstaregatans BVC/Distriktssköterskemottagning + socialtjänsten ska vara.
    Blir nära o bra för oss *ler*, bara rakt över gatan.

• Dessie

Michanna: ni hade väl Katarina när ni gick på Verkämstaregatan? Hon är JÄTTEBRA!!!!

• Dessie

Malwa: "Jovisst är det bra för en del" - jag menade inte att det var bra att vi fick liiiiite närmare.
    Jag tycker oxå att BVC som är i Polishuset kunde få vara kvar.

• Dessie

SuperMia1980: det är de på Lillsidans Öppna Förskola + vår distriktssköterska/BVC-sköterska som har meddelat om flytten.
    Öppna Förskolan flyttar nu denna vecka och öppnar den 18:e. BVC i Romberga flyttar i mars.

Michanna: synes i morron kl: 18.30.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!