EnköpingsTråden Part3!!!!
Gullmamman: 6-årsverksamheten och upp till åk 5 har flyttat till Enöglaskolan så Familjecentralen ska vara i dom lokalerna.
Michanna & Glada Virre: synes ikväll kl: 18.30!!
Gullmamman: 6-årsverksamheten och upp till åk 5 har flyttat till Enöglaskolan så Familjecentralen ska vara i dom lokalerna.
Michanna & Glada Virre: synes ikväll kl: 18.30!!
Michanna: tack för ikväll - var trevligt att du kom!!!!
GladaVirre: var tog du vägen????
Vårflickan: GRATTIS!!!!!! till flickan
Vi + vår granne har en massa saker som vi vill bli av med (för små barnkläder) och tänkte på en träff här hemma hos oss "köpa/byta/sälja".
Nån som är intresserad??????
Michanna: jag tänkte ha denna träff LÖRDAG 4 FEBRUARI KL: 13.00.
GladaVirre: okidoki. Jo, det är rätt så dyra kläder L&B har tyvärr så det är ju inget man storhandlar direkt. Jag beställde varsin fuskkrage till barnen - de kostar 105 kr/st. Klper man på Lindex eller H&M kan man få dom för typ en 50lapp.
Nix, Gunnel kom inte.
GladaVirre: glömde skriva - JA, vi hade trevligt.
Har du förresten nåt "skit" du vill bli av med? Kolla ovanstående inlägg om vår "köpa/byta/sälja"-träff.
GladaVirre: kommer du på vår "affärsträff" med tröjorna?
tesslita: kommer du oxå, om du orkar för panikångesten?
tesslita: vagnen som jag sålde till GladaVirre var en Emmaljunga kombivagn, den är blå med vitt innertyg med små blommor eller nåt (kommer ej ihåg).
Vi köpte den begagnad -00 och innan dess var det 2 barn som hade haft den, tror att det ät köpt -97 eller nåt.
tesslita: vagnen är stor & rymlig tycker jag. Stor & bra korg att lägga saker på när man handlar.
När är BF?
tesslita: hoppas att du får kejsarsnitt eftersom du mår dåligt. De måste ju göra det bästa för dig för att du ska klara av det. HAr du pratat med BM & doktor om snitt? Du ska väl till spec-MVC i slutet på januari?