BarbaMamma84 skrev 2012-09-24 14:18:58 följande:
Jo i det stora hela är det sjukt faktiskt! Och nej det är klart det tog ett par år att äta upp sig så man kan ju inte bara tappa allt så där
Jag undrar när man faktiskt förstår hur liten man blivit? Min mamma sa härom dagen "herre gud så här liten minns jag inte ens när du va sist, nu når mina armar runt dig!" Haha hon är skön MEN det får mig att tänka att när jag va som störst (nu i våras iaf) på 136.6kg innan OP så tyckte jag inte att jag va så stor.. NU ser jag mig själv som jätte stor trots att jag har samma storlek xl som vänner som jag tycker är sååå fina i kroppen. Huvva. skulle haft en videofilm på mig själv som jag hade kunnat referera till tror jag
Hehe ne men exakt.
Ja det kan man ju undra? jag känner igen mig i det där när jag var som störst 127g så tyckte inte jag att jag var så jätte stor. Men nu dom dagarna jag känner mig stor nu är det som jag skulle varit en elefant eller nått sånt. Konstigt hur man fungerar.
Och som sagt sånna som börjar väga lika som en nu har man tänkt den personen är inte så stor utan mer mullig, men hallå jag väger lika själv lika lång men ser mig själv så stor.
Ja nån gång hoppas jag huvudet hänger med, så man slipper känna sig tjock hela livet