Sims 3 tråden:)
ja vad kul äntligen jag har börjat spela sims igen och älskar det
ja vad kul äntligen jag har börjat spela sims igen och älskar det
hehe jasså okej.... jag tycker det är jobbigt att hålla på med flera simar i samma hushåll har istället 6 siingel simar i olika hus och med olika mål roligare.. innan jag funderar på att skaffa familj i sims så ska jag ha fullt på alla färdigheter och sånt. då kan man fokusera mer på barnen.
det jag tycker är tråkigt är att man i nya paketet inte kan köpa riktigt lyxhus för där bor alla kändisar tyvärr
okej jag har med en del buggar. min kändis fick inbrott och tjuven fick stå¨utan för huset och vänta med handfängsel sen skulle polisen ta kort sen drog han och kvar stod tjuven på min tomt och jag kunde inte resa eller flytta och ringde polisen men ingen hämta tjuven så jag fick radera min smi och börja om igen suck
snyggt....
jag kan inte bygga hus tyvärr är värdelös på det
på mitt går det inte att skriva in nästan några fusk står bara att ordet är okänt osv
de6t fusket funkar inte på min heller :(
tycker jag med kommer bara upp ordet okänt
kommer inte längre än nivå 4 på stjärnstatus sen står det ibland att jag uppnått tillräcklig nivå för att klara saker som kändis men vart ser jag det???
okej jag har tyvärr bara nedladdat. så om någon kan skriva vilka saker som står i färdigheten för kändis skulle jag bli glad
tack så mycket
längtar tills de nbya sims kommer den 24e mars då kommer det ju två st
dog tråden ut?
är det någon av er som provat sims 3 medeltiden