Sims 3 tråden:)
Har inte sett en Sims3 tråd på länge, så tänkte skaffa fram en:)
här kan vi diskuter allt som har med spelet att göra.
Välkomna:)
Har inte sett en Sims3 tråd på länge, så tänkte skaffa fram en:)
här kan vi diskuter allt som har med spelet att göra.
Välkomna:)
ja vad kul äntligen jag har börjat spela sims igen och älskar det
Märkte att det där med att äta vattenmelon under graviditeten verkligen påverkade könet på barnet..
dock får mina simmar fortfarande bara tvillingar eller trillingar av samma kön.
hehe jasså okej.... jag tycker det är jobbigt att hålla på med flera simar i samma hushåll har istället 6 siingel simar i olika hus och med olika mål roligare.. innan jag funderar på att skaffa familj i sims så ska jag ha fullt på alla färdigheter och sånt. då kan man fokusera mer på barnen.
det jag tycker är tråkigt är att man i nya paketet inte kan köpa riktigt lyxhus för där bor alla kändisar tyvärr
Hakar på denna tråd :) är en byggare jag så ibland blir det mest hus
Det jag avskyr är buggarna.
En av mina gravida simmar lade sig på en säng, sen låg hon där som ett fån med en cp min och man kunde helt plötsligt inte göra något med henne.
Fast hon låg där o kissade på sig o var jättehungrig, i flera dagar, så svalt hon aldrig!
sen står det att det är grymt att låta en sim svälta...fast man inte kan göra ett skit för att förändra situationen!
finns det något sätt att få buggarna försvinna?
undrar också ifall det finns något sätt att få spelet att gå fortare, efter den senaste formateringen av datorn så är spelet jättesegt.
Jag har köpt båda spelen så buggarna o problemen dyker inte upp pga att man skaffat det olagligt..
okej jag har med en del buggar. min kändis fick inbrott och tjuven fick stå¨utan för huset och vänta med handfängsel sen skulle polisen ta kort sen drog han och kvar stod tjuven på min tomt och jag kunde inte resa eller flytta och ringde polisen men ingen hämta tjuven så jag fick radera min smi och börja om igen suck
moveObjects on o klicka på tjuven ;) delete.
kul med sims3 tråd. jag ska nog spela i kväll... ett tag sedan jag spelade sist.