Sims 3 tråden:)
Har inte sett en Sims3 tråd på länge, så tänkte skaffa fram en:)
här kan vi diskuter allt som har med spelet att göra.
Välkomna:)
Har inte sett en Sims3 tråd på länge, så tänkte skaffa fram en:)
här kan vi diskuter allt som har med spelet att göra.
Välkomna:)
Märkte att det där med att äta vattenmelon under graviditeten verkligen påverkade könet på barnet..
dock får mina simmar fortfarande bara tvillingar eller trillingar av samma kön.
Det jag avskyr är buggarna.
En av mina gravida simmar lade sig på en säng, sen låg hon där som ett fån med en cp min och man kunde helt plötsligt inte göra något med henne.
Fast hon låg där o kissade på sig o var jättehungrig, i flera dagar, så svalt hon aldrig!
sen står det att det är grymt att låta en sim svälta...fast man inte kan göra ett skit för att förändra situationen!
finns det något sätt att få buggarna försvinna?
undrar också ifall det finns något sätt att få spelet att gå fortare, efter den senaste formateringen av datorn så är spelet jättesegt.
Jag har köpt båda spelen så buggarna o problemen dyker inte upp pga att man skaffat det olagligt..
Jag misstänker att det finns en bebis maskin sims3 morsa som skaffar flera dussin barn som hon sedan vanvårdar så att soc tanten hämtar dom, då alla barnen man adopterar där liknar varandra:D
Hoppar in här med, simsare när lusten faller på. Tycker de går sådär i omgångar :P
Mitt måste fusk är väl testingcheatsenabled true, jag vill kunna dra upp mätarna så man kan göra de man gör utan att de blir hungerkris osv :P Även att man kan få barnen att växa när man vill är otroligt smidigt :P
Varför blir barnen tjocka bara för att föräldrarna är tjocka? fast barnen äter normal mat! och att träna bort skiten tar ju en evighet, min sim som är adopterad tonåring och en tjockis har tränat sig utmattad 2 gånger o fortfarande är han lika tjock..
Hur får man förresten tvillingar av olika kön? mina får bara tvillingar av samma kön hela tiden..även fast dom inte lyssnat på den där larviga musiken som ska föreställa barn musik:P
Vart får man nya frisyrer till bebisarna & barnen? jag kommer aldrig vilja betala extra för det för att skaffa såna där dumma points, men finns det något spel tillägg, typ sims3 lyx& glamour eller något liknande där man kan få nya frisyrer till barnen o bebisarna också..som det fanns på sims2!
Finns det något fusk som gör att man kan få tonåringar gravida?
Det går inte att köra testingcheatsenabled true på mitt sims3 så fusken kan jag bara glömma..blir bara stopp då och man måste starta om datorn och inget kan sparas..