Sovmetoder
Jag tycker absolut inte att du gör fel! Jag har en liten tjej på 2år som sovit med bredvid mig mer eller mindre varje natt sedan det att hon föddes.Jag tycker det är mysigt och samtidigt väldigt lugnande att höra hennes små andetag Så länge man tycker att det känns bra för en själv och att barnet mår bra och känner sig trygg, så varför inte?
Som ni, ligger jag alltid brevid henne tills de att hon somnar, jag pratar, läser bok eller sjunger lite medans hon dricker sin välling. Efter som man jobbar och sliter så hinner man ju inte ses särskillt mycket på dagarna så jag ser den studen som en mysig kvalitètstid
Sen kan det klart vara jobbigt när hon fläkar ut sig och man får en spark eller ett slag lite här och var.
Men efter hon somnat, pröva att lägga henne i sin säng för att se hur hon reagerar mest för att testa och är det eran närhet hon vill känna av, pröva om det finns någon möjlighet att ställa hennes säng bredvid eran. Så kanske det räcker med att hålla henne i handen eller visapå nått sätt att ni finnsdärprecis alldeles bredvid