SamsonS skrev 2011-06-16 23:16:24 följande:
Åhh, jag börjar få lite små panik! Köpte för ett bra tag sen ett vägghängt skötbord som vi tyckte skulle vara jättesmidigt, vi hade flera förslag på var vi skulle sätta det, inne på toaletten eller i tvättstugan bland annat. Men nu, när vi ska sätta upp det kan tydligen inte min sambo sätta upp det iaf. I badrummet- han vill inte skruva i kaklet. I tvättstugan- i ena väggen hittar vi inte vart elledningen går (och det kan jag förstå att han inte vill chansa på), plus att han måste ha det så långt som möjligt åt ett håll, men då går det inte att öppna dörren

en annan vägg i tvättstugan- där sitter några krokar att hänga saker på, som tydligen inte går att ta bort (varför vet jag inte, är bara vanliga träkrokar att hänga typ handdukar på), sätter vi skötbordet ovanför dom blir det för högt. Vet inte riktigt vad jag ska göra

precis som att han har bestämt sig för att det inte funkar att ha det någonstans. Och när jag då frågar hur han tycker vi ska göra svarar han att han inte vet, köpa ett annat. Jaha? Vad för annat? Vi har ingen plats att ha ett skötbord på...och har inte pengar just nu till att köpa ett sprillans nytt. Hade sen tanken på att bara ha en skötbädd på diskbänken ute i tvättstugan, men den är liksom lite för smal och bädden för lång...
Känner mig jättegnällig men jag vill ju få färdigt ju

Har inte ens kopt ett skotbord. Mysigare att ta det lite var som helst dar jag ar. Har ett reseunderlagg och handduk (sytt typ 20 handdukar av mindre format). Sen forstar jag du blir irriterad pa han nochiga attityd men man jagar upp sig olika mycket och vi gravid ar mycket mer forcerade och tycker manga saker ar mycket viktigare i vart boande. Det kommer losa sig!!