• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • LinnaLi

Södra norrland och kallt här med! Förkyld är jag också...

Var på ul i onsdags =) Grymt nervös var jag, men bm sa att allt såg så fint ut. Mycket mer nervös den här gången! Har en dotter född okt 07!

...för evigt, för alltid...
  • Kiira

jag ska på rul nästa vecka. och ja är nog rätt nervös för det med. detta är bebis 3 och gud vad nervös ja är om allt! har inte varit de med de två andra. Men denna gång har ja dock mått så jädra dåligt från typ dag 3 =/ kanske därför man är mer nervös.. 

hur mår du annars? magen växt snabbare denna gång?

• LinnaLi

Med först berättade jag inte förrän i v 20 på jobbet, å det syns inte än på mig. I höstas gick jag ner 23 kg, så jag trodde att det skulle synas nu när jag är "smalare", men jag känner mig bara fläskig nu :P

Jag har samma dilemma som förra gången... vanlig mat känns äcklig och jag vill bara äta skräääääp. SUCK!!!

Jag hade en blödning i v 14 (trodde jag) fick vul och då visade det sig att jag hade gått en månad längre! Hoppsan.. Har lågt liggande moderkaka, så säkert ddärför jag blödde. Ska göra ul v 32 för att se att den flyttat sig.

• Arbetsmyran

Hej på er!!

Jag hoppar in här med...Ja, det verkar som det är enormt många som ska ha barn i juli...Undrar vad som hände i slutet på oktober/i början på november som gjorde att det tog sig överallt

Jag är v 18, har BF 25 juli enligt RUL som jag var på i onsdags, det var så mysigt.

Känns som att man är i en lugn period nu vad gäller det mesta...Jag har iofs mått ganska bra hela tiden förutom huvudvärk ett par veckor o nu domningar i händerna.

9 kg + o syns väldigt väl vad som är på gång....

Kiira: Jag var också jätte nervös innan ultraljudet...har också två barn sen tidigare o då var jag lugnare.

LinneaLi: Förstår att du blev orolig över blödningen, jag hade blivit superorolig.

Har MA och MF i bagaget..

• LinnaLi

Ja, jag har två mf bakom mig å.. :/ Men det känns lite lugnare nu när man sett bebis iaf. =) Men nu nojjar man ju att det ska vara nåt annat fel ist.. men jag oroar mig för dottern också, så det tar ju inte slut bara för att de kommer ut

Känner rörelser och det är mys! Längtar tills dottern och mannen kan känna utan på också =)

• Kiira

Jag gjorde ett ul i vecka 9 den 20 december. såg ju dock bara en räka med pickande hjärta.  men skönt o se det.  =)  som sagt rul nästa vecka på torsdag . spännande.
    Vi har hållt detta hemligt hela tiden. nu börjar de dock "rycktas på byn" om vad som är på g och vi har då inte talat om för någon inte ens de närmsta släktingarna. så de är lite kul. ska avslöja allt nästa vecka efter Ul.
    har gått ner 2 kilo så de ska bli kul hur de slutar =)

ja de verkar vara många knoddar i juli =) själv så hade ja ju dock lovat mig själv att inte vara gravid under 2010. de sket sig. vi skulle ju bara träna lite där i oktober, tre dagar senare mådde ja pyton.. med de andra barnen har de ändå tagit kring 8 månader innan de blitt till.. så vi trodde vi hade lite tid att spela på =)

trevlig kväll allihopa! 

• LinnaLi

HEHE, ja, ibland går det fortare än tänkt!

Jag är fortfarande grymt trött, så snart är det godnatt!

• Arbetsmyran

Ja ibland går det fort...Vi ville att det skulle ta sig tidigare så BF hade varit i maj eller tidigt i juni men men, vi är glada för att det tog sig till sist ..Är vårt första gemensamma barn.

Oj, Kiira har du gått ner 2 kilo men då har du mått dåligt o spytt o så eller?...

Jag vill också att rörelserna ska kännas mer så att fler i familjen kan känna av bebis lite.

• LinnaLi

Fy vad kallt det har varit idag! Synd på det fina vädret. Men jag bara snorar ändå, så jag kan inte vara ute och göra nåt spännande iaf!

Nu åkte maken och dottern till farmor och hälsade på så då passar jag på att vila lite =)

Svar på tråden bebis juli 2011 =)