• LinnaLi

bebis juli 2011 =)

Södra norrland och kallt här med! Förkyld är jag också...

Var på ul i onsdags =) Grymt nervös var jag, men bm sa att allt såg så fint ut. Mycket mer nervös den här gången! Har en dotter född okt 07!

...för evigt, för alltid...
  • LinnaLi

Med först berättade jag inte förrän i v 20 på jobbet, å det syns inte än på mig. I höstas gick jag ner 23 kg, så jag trodde att det skulle synas nu när jag är "smalare", men jag känner mig bara fläskig nu :P

Jag har samma dilemma som förra gången... vanlig mat känns äcklig och jag vill bara äta skräääääp. SUCK!!!

Jag hade en blödning i v 14 (trodde jag) fick vul och då visade det sig att jag hade gått en månad längre! Hoppsan.. Har lågt liggande moderkaka, så säkert ddärför jag blödde. Ska göra ul v 32 för att se att den flyttat sig.

• LinnaLi

Ja, jag har två mf bakom mig å.. :/ Men det känns lite lugnare nu när man sett bebis iaf. =) Men nu nojjar man ju att det ska vara nåt annat fel ist.. men jag oroar mig för dottern också, så det tar ju inte slut bara för att de kommer ut

Känner rörelser och det är mys! Längtar tills dottern och mannen kan känna utan på också =)

• LinnaLi

HEHE, ja, ibland går det fortare än tänkt!

Jag är fortfarande grymt trött, så snart är det godnatt!

• LinnaLi

Fy vad kallt det har varit idag! Synd på det fina vädret. Men jag bara snorar ändå, så jag kan inte vara ute och göra nåt spännande iaf!

Nu åkte maken och dottern till farmor och hälsade på så då passar jag på att vila lite =)

• LinnaLi

jag har varit på RUL =) Blev knappt någon väntan på det iom att jag gjorde vul och fick då veta att jag var i v 17 redan. Så veckan efter gjorde jag RUL. Kul att få se =)

Andra för mig också.

• LinnaLi

Ja, det är inte så kul att vara ute när det är minus 25.

Kul att vi är några =)

Jag jobbar som informatör, om allt fortsätter som det ska (ja, jag är nojjig) så går jag hem i juni. Lite semester så att dottern slipper vara på dagis och vi får lite egentid innan nästa kommer. =)

Jag har nog gått upp fem, sex kg jag med.

• LinnaLi

Mmm, chokladpudding... =) Jag ska äta hallonsorbet tror jag. Men just nu är jag mätt efter en bit älg och pommes, å den självklara kantarellsåsen!

Limpan: Jag har lågt liggande moderkaka, så det kan ju ha varit min orsak. Men kul är det inte iaf!

Nu måste jag fortsätta jäsa i soffan =)

Trevlig kväll till er!

• LinnaLi

Å, jag önskar det fanns dagmammor här! Jag är lätt bakteriefobisk och tycker att dagis är sådär kul i det avseendet. Så hade jag möjlighet så skulle jag vilja ha dagmamma ist. Färre barn = mindre bakterier resonerar jag ;P

Skönt att få vara tillsammans så länge =) Jag ammade dottern i 1,5 år, får väl se hur det blir nu =)

• LinnaLi

Jag sitter och käkar katrinplommon, så då fattar ni ju vad mitt problem är Tungan ute

idag har jag och dottern varit på barnkalas. kul för henne, mindre kul för mig

Sitter och kollar på film med familjen, är fortfarande snuvig och tröttheten har inte gett med sig!

Hoppas ni mår bra alla =)

Svar på tråden bebis juli 2011 =)