Inlägg från: Tösabeten |Visa alla inlägg
  • Tösabeten

bebis juli 2011 =)

Får man hänga på här tro!?

har preliminärt BF 30 juli, men ska på UL imorgon så det ändrar sig säkert.
    Är dödsnervös och spänd på att allt ska vara okej..puh!

• Tösabeten

Allt gick fint,  vilken otrolig känsla att se fisken i magen:) dock verkade den inte vilja visa ansiktet när det skulle tas bild, då vänden den rumpan till, hihi

Fick Bf 28 juli istället med första barnet

• Tösabeten
    Bebbe011 skrev 2011-02-24 13:47:18 följande:
    Gud va kul för er! Första barnet är ju nått spec spec...
    Va kul med samma datum som mig :) Jag har ett barn sen tidigare
    förhållande som fyller 2år i juli, och denna bebis kommer som sagt 28juli.
    Åh tackar så mycket:) Ja det var verkligen skönt att få se grodan. Hade konstiga tankar innnan att "tänk om det inte är något därinne, jag bara inbillar mig"
    vi får väl se om krabaterna är punkliga;)
    Stort grattis till dig med:)
    Hur mår du, känt några sparkar? Jag försöker känna, men vad ska jag känna efter, haha!?
  • Tösabeten
    SamsonS skrev 2011-02-25 14:05:01 följande:

Ni som väntar erat första, eller ni andra också för den delen Tungan ute När började ni känna buffar från bebisen och hur har ni moderkakan?

Känner inte ett smack! men jag försöker känna efter ;) min ligger bakåt, kanske beror på det.
    Har du känt något?
  • Tösabeten
    Bebbe011 skrev 2011-02-25 17:02:32 följande:
    Hej tjejer! Har känt sen vecka 15 massa bubbel,fiskpirr.. Nu sista två veckorna så känner jag lillbebis utanpå magen och killen har fått känna också. Har nog en vild liten sak här inne kände lillan rätt tidigt också. Har moderkakan bak då brukar man känna tidigare än om man har den fram. Kram
    Härligt med en livlig krabar :)
    Har hört precis tvärtom med moderkakan ;) Fast bm sa att det inte spelar någon roll, utan att det är individuellt..jaja säkert som allt annat som har med graviditet att göra.
  • Tösabeten
    Annaliz skrev 2011-03-01 18:16:19 följande:

Det var helt magiskt att göra ul. Första gången för oss. Hon tog sig tid och gick igenom hela knytet och allt verkade vara som det skulle :) Det blev ännu mer verkligt nu! Kön tog vi inte reda på, men vi tror på en pojke. Här kommer bild på vårt lilla knyte. Taget med mobil direkt på fotot som vi fick köpa, så inte världens bästa kvalitet.

Jättefin bild på knytet tycker jag, grattis grattis!
    Är bebisen 15, 2 cm? Stod så på min också, det gör det kanske på alla!?
Svar på tråden bebis juli 2011 =)