bebis juli 2011 =)
Hej!! JAg väntar mitt 4 barn den 14/7, Ska snittas så det blr 7-10dagar före. hoppas på en tjej....
Hej!! JAg väntar mitt 4 barn den 14/7, Ska snittas så det blr 7-10dagar före. hoppas på en tjej....

huvva, jag har redan gått upp 6 kg, och jag vägde redan för mkt vid invägningen (75 kg) Så mkt har jag inte haft som utgångsvikt med de andra 3. Hoppas det lugnar ner sig snart. Jag skyller på för lite motion, svinkall vinter ju. Men det hänger nog på för mkt intag av fel sorts mat oxå. Jag brukar gå på vattengympa 1 gång/v. jag hinner inte så mkt med 3 små att ta hand om. Mina barn är 1, 3 och 5. Så det är fullt upp. Hur har ni andra det med vikten?
min normalvikt är 68, så där ligger jag oxå på plus, känns omöjligt att nå dit igen
JAg har moderkakan i framvägg, började känna av småbubbel tidigt, men sen var det lugnt i några v mellan v 15-18. JAg blev nästan orolig, då jag känt de andra tre barnen mkt tidigare. Nu känner jag varje dag, och har även kännt några gånger utanpå. Magen blev inte stor så fort heller, men nu har den kommit i kapp.
Hej svej!!
Vet ni vad jag har gjort för helgalet?? Bokat en utlandsresa med familjen när jag är i v 31. Vi ska till Turkiet, Side. Till ett jättebra barnvänligt hotell där vi bott förut. Känns lite nervöst, men vi har inte tid att åka nu i mars/april och vi ville gärna göra nåt kul innan bebis kommer. Barnen älskar att resa till sol o värme. Det är väldigt behaglig temp i turkiet i maj. JAg har bokat en extra försäkring för mig och självklart avbeställningsskydd om nåt oförutsett händer. Är vi tokiga?? Jag tycker det ska bli mysigt iaf
Japp, fram till 32 fullgånga v får man flyga utan läkarintyg (förutom det som visar hur långt gången man är) med de flesta flygbolag. Efter v 28 gäller inte den vanliga reseförsäkringen så man måste teckna en extra försäkring. Jag klarar 32 v gränsen med 4 dagar
Egentligen ville vi åka lite tidigare , men prisskildnaden på tidigare datum och just detta var på flera tusen (billigare) Så då blev det så, + att vädret är stabilare i maj än i april.
En kanske lite dum fråga, får man välja om man vill snittas eller? :)