Inlägg från: knopprosa |Visa alla inlägg
  • knopprosa

bebis juli 2011 =)

Hej :) Här vill jag gärna hoppa in, hinner inte med i dom andra juli-trådarna hehe ;) Jag har BF 8 juli och det är mitt andra barn. 

• knopprosa
    SamsonS skrev 2011-02-23 10:13:03 följande:
    Momii: var på ett för två veckor sen, men var inte alls så långt gången som vi trodde. Blev flyttad 3 veckor så därför ville dom göra ett till för att va helt säkra på att allt är ok :)
    Kul att få en extra titt på pyret =)
  • knopprosa
    Bebbe011 skrev 2011-02-22 13:04:38 följande:
    Heeej Brudar!!

Igår va vi på RUL!

Blev flyttat till den 28e Juli!
    Men va gör det bara några dagar hit å dit.

Bebisen såg bara fin fint ut! Men vi fick inte veta något kön..
    Eller rättare sagt hon ville nog inte säga när ja ville veta och Killen inte ville veta.

Så kanske ni kan lägga en gissning på vad ni tror?

Bebis i profil!

Och Vad gissar ni på!?

Fler som varit på Ul Och har fina bilder på era små!
    Om ni har så ni vet kön skulle det va skit kul att få se?

Kraaaam!
    Va mysigt =)
    jag ska också lägga upp min bild tror jag.
  • knopprosa
    limpan skrev 2011-02-23 12:53:17 följande:
    Hääärligt med bilder :)
    Helt sjuk att man kan "kika" in i magen sådär... Lääääängtar tills imorgon när vi ska på ul!!! Wiii!
    Eller hur =) Ska ni ta reda på kön? Lycka till !
  • knopprosa
    limpan skrev 2011-02-23 15:00:09 följande:

rosenknopp89: Nopp!!  :)

Hur många barn har du? 1:a?

Okej :) Jag har en dotter född 06 så det är på tiden med en till ;)
    Har du fler barn?
  • knopprosa
    Annaliz skrev 2011-02-23 16:26:11 följande:

Jag har ännu ingen ultraljudsbild att lägga ut, men ska på ultraljud i början på nästa vecka då jag är i v 19 :)

Tänkte att ni kunde få börja med att se min mage utifrån sett ;) Vore roligt om fler kunde lägga upp lite magbilder här :)
    Fin mage ! :)
  • knopprosa
    Kiira skrev 2011-02-23 16:39:50 följande:
    Kul att de kommer bilder! jag ska på ultraljud i morgon. spännande som tusan är dock nervös, tänk om något är fel eller om de konstigt nog är två eller vad som helst! sånna här tankar har ja inte haft de två andra gångerna. men denna huja va knasiga tankar!.

kommer att gå super-bra tror jag :) Skriv när du har kommit hem vettja!
  • knopprosa

Håller också med om att det går sakta nu:( Det har gått jätte fort hittills men nu tycker jag tiden står still, vill ju att dom sista 19 veckorna ska gå lika snabbt ! Jag vill ha vår, sol och värme NU!! Är så trött på denna evigt långa vinter...
    Fina magar ni har hörrni :) Jag vill också lägga upp en bild på magen men det är så svårt att ta själv, får inte till det ;)

• knopprosa
    Ts Mamma skrev 2011-02-26 18:04:54 följande:
    Jag har moderkakan i bakvägg och minns inte riktigt när jag började känna buffar men tror det var kring v. 16-17, är i v. 22 nu och känner det dagligen, jag har svårt att känna det på utsidan (eftersom jag ju samtidigt känner det från insidan och då inte riktigt vet vart jag känner det... ) men min sambo och de två yngsta barnen har kännt Pyret försöka bryta sig ut, första gången förra veckan och nu varje kväll...

Mitt Pyre är super aktivt mest hela dagarna - på jobbet känner jag det dock inte lika mycket som hemma, antagligen för att jag koncentrerar mig på annat då, men om kvällarna tränar h*n till gymnastik OS...

Idag har jag och min dotter haft en egen dag i stan - Sushi, massa glass och shopping har det blivit - mest till henne men hon ville absolut shoppa till Pyret oxå så det blev tre bodysar (2 rosa och en blå för hon har bestämmt att det är en lillasyster... ), två pyjamasar (svart/vita), en dress med byxor & tröja som det står I <3 Dad på på bröstet (jag försökte verkligen få henne att ta en som det stod Mum på men icke sa nicke... ), två små mössor och säkert nått mer, jag tror vi har allt vi behöver i stl. 50 nu så nu är det dags att avancera till 56...

Vagenn hämtade vi förresten ut igår också - så fin så fin...
    Vad roligt att handla kläder till bebisen =)
    Vad har ni köpt för vagn?
Svar på tråden bebis juli 2011 =)