• Ofeigur

bebis juli 2011 =)

Hejsan! Hoppar in här =) Har bf den 7/7 och är nu i v 20+2. Var på ul för ett par veckor sedan och det var kul att få se den lille igen. Gjorde ngr vul tidigare pga att jag har mf och x i bagaget.  Jag har mått väldigt bra och nu börjar magen växa och jag har svårt att sova på nätterna annars är det en bra tid nu tycker jag.
    mvh Jenny

• Ofeigur
    limpan skrev 2011-02-19 18:39:20 följande:
    Ofeigur: Härligt att du mår bra:)
    Sååå jobbigt med mf.. fick sj mf i juli -10, v 14 va då tvungen att "föda" fram fostret... hua vilken smärta!!
    Vad står x för??
    Fy vilken upplevelse! stackare=(  x står för utomkvedshavandeskap. Fick det i juli och fick avbryta grav pga att den satt i äggledaren.
  • Ofeigur
    limpan skrev 2011-02-20 18:01:44 följande:
    Wii va MÅNGA det är som ska ha barn i juli!!

Kiira: Vi gjorde om vårat kök, blev klara sept -10 valde då ikeas lidingöluckor, kika in på min blogg och ta dig en titt om du blir sugen www.missclefberg.blogg.se under oktober ligger bilderna ;)

Idag har vi haft en jädra tur, eller INTE!! Avloppet frös för 3:e gången... faaaan!
    Ut i kylan och kravla under huset, ja inte jag... men jag stod och höll sällskap iaf :D
    Dryggt när det fryser! Vi hade stopp en av natten som det var så kallt ute också såklart!!  Men det löste sig som tur var och nu är det full fart i toan=)
  • Ofeigur
    HejHoppDå skrev 2011-02-23 17:18:50 följande:
    Hej på er!
    Var på ultraljud idag.
    Mannen är jätte sjuk...troligtvis virus på balansnerven så han kunde inte följa med .... så typiskt. Morsan fick följa med i stället.
    Allt är bra med Mikro... nytt BF 25 juli. Så vill du ändra det Kiira?
    åh va kul! men synd såklart att han inte kunde följa med=(  vi ska till bm i morrn och hoppas jag kan få ett intyg som jag kan skicka till fsk. vill ha havandeskapspenning =)
    Lyssnade på bebben igår. Det var mysigt och jag hittade pyret på en gång. Det hör inte till vanligheterna=) Han brukar kunna gömma sig rätt bra  den lilla busen.
  • Ofeigur
    Momii skrev 2011-02-25 12:06:48 följande:
    Rul idag!{#emotions_dlg.flower} Allt såg fint ut och bebisen ville verkligen visa sig! Det gick så fort så det blev tid över att göra en noggrann kontroll av hjärtat! Tror det blir en flicka till här, såg ut så. Vi fråga inte om att få reda på kön men vid kontroll runt lårbenen så skymtades nog en "hamburgare".Hjärta

Bebisen vinka åt oss, boxades en del och hade hicka! Fick ett par bilder där h*n suger på tummen.
    7 bilder fick vi med oss hem!

Gick upp hela 23 kg med tösen, blir säkert mer den här gången. Viktenuppgången skena iväg när jag sluta jobba och bara gick hemma. Nu är jag mammaledig så risken är stor att det blir mer den här gången tror jag.
    Kul! skönt att få en extra koll på hjärtat=)
  • Ofeigur

Har också häst. Islandshäst. Två st och dom är  unghästar som ska sättas igång i höst så det passar bra =) Sen vila i vinter 2012  och inridning vår/höst samma år. Rätt bra tajmning tycker jag. =)

• Ofeigur

Jag skulle också rida om jag hade vuxna hästar ett tag till om jag inte hade foglossningar eller ngt sånt.
    Saknar det men nu är det ju inte långt kvar tills man inte kan komma upp på hästen äns=)
    Min bm tyckte detvar bra ttt jag ade unga hästar=) dom gillar ju inte att man rider i rav.

Svar på tråden bebis juli 2011 =)