Inlägg från: YlwaMarie |Visa alla inlägg
  • YlwaMarie

bebis juli 2011 =)

Bebbe011 skrev 2011-05-31 17:04:17 följande:
    Hej hej!

Idag har man varit till BM allt såg bra ut, och bebis ligger med
    huvudet neråt ruckbart men ändå... Känns lite tidigt, när la era små huvuden neråt?
    Fick ju min lilla dam här hemma 11dagar innan bf så vi får se denna gång då..

Hur mår ni andra?!
    Min prins har legat med huvudt neråt hela tiden från rul=) men fixera sig vill han ej
  • YlwaMarie

Samma lika hära tårarna bara rinner=) 
    Men så underbart och STORT GRATTIS hoppas Lova får komma hem snart. 

• YlwaMarie

Jag väntar pojke=) har dock ej varit så aktiv mer läst här bara=)
    Sen är jag på bf +4 så han kanske ej vill göra oss nöjet att komma ut 

• YlwaMarie
    Ts Mamma skrev 2011-07-15 01:16:56 följande:
    Den 14 Juli 20:51 föddes vår Agnes - 3990g och 50 cm lång - skriver mer å lägger in bild när vi kommer hem...:)
    GRATTIS HOPPAS ALLTT GICK BRA
  • YlwaMarie
    Kiira skrev 2011-07-16 16:02:47 följande:
    Spännande o läsa om andras förlossningar!  verkar som de blitt många tjej bebisar här i tråden =) ni som är kvar sitter ni o ruvar på grabbarna? 

lycka till! kramar!
    Ja är kvar på BF +10 och väntar pojke=)
  • YlwaMarie
    Bebbe011 skrev 2011-07-18 05:12:41 följande:
    Hej tjejer! Ligger här i sängen med våran lilla Gry som kom till världen den 15/7 kl 14.07 hon kom 2veckor innan bf och väger 3120g 51cm. Blev en snabb förlossning 5timmar från när dom tog hål på hinnorna tills hon va ute. Kryptade 19min dock när jag fick Eda så hade läkaren satt den fel i ryggen så bara halva högra benet va bedövat så jag kände allt ändå. Hade lika gärna kunnat varit helt utan när han klantade sig. Gjorde så mycket ondare när en liten del va bedövad. Men när allt va över så är jag glad att jag kände allt kram på er och grattis till Tsmamma också!
    Grattis till bebis=)  
  • YlwaMarie
    Arbetsmyran skrev 2011-08-05 20:40:14 följande:

Idag när jag stod i kassan på affärn så kändes det som att jag kissade på mig typ men kunde inte knipa...kom ut i bilen o insåg att det var blod som rann. Åkte hem o bytte binda o kläder....sen började det rinna igen för att efter en stund sluta. Grejen är att jag senaste 4-5 dagarna haft lite ljusbrunt avslag bara...varför började det rinna blod så där?...Lite läskigt kändes det men å andra sidan så slutade det ju..men hur har ni andra det ?

Min lilla kom den 24/7 så har ju snart gått två veckor.

Jag får samma.....
    Dock vet jag ej om det rinner direkt men kan helt plötsligt komma en stor mängd ... efter att det under en längre tid ej kommit något.
    Vet heller ej om detta är normalt. 
Svar på tråden bebis juli 2011 =)