Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Mest korkade citatet!

Alla människor kan ju säga de mest korkade sakerna, i den här tråden får du tillfälle att berätta för oss om ditt eget korkade citat. Eller kanske sambon/kompisen/syrran etc har sagt något dumt? Berätta för oss.

Kompis: Ja, hon har varit sjukskriven ett tag för att hon gick in i väggen.
    Jag: Vaddå? Gick hon seriöst in i väggen? Vad skulle det tjäna till?

Jag: Ingen du vill krama mig?
    Sambon: Jo, men du ligger i vägen

• Svar på tråden Mest korkade citatet!
  • xxmeyaxx

Jag, min sambo och en kompis håller på att spela "Ombytta roller" och ska svara på en massa frågor. Så till slut tröttnar vi på att vara seriösa och börjar istället leka Parlamentets lek "det är klart man hänger med"..

Så läser vi frågan:
    Vad för ord används till ett sådant sk. flygplansgarage? (rätt svar: Hangar)

Jag: World Trade Center!!

• xxmeyaxx

menar du min? näe, den är rätt låg.. men när man är lika trött som vi tre var, så blev den jätterolig.

• xxmeyaxx

Självklart vet jag ju själv att det är en låg grej. Jag kan ju inte säga att jag jublade när katastrofen skedde, bara så ni vet. Men klockan var typ, 03:00 på natten och ingen av oss kunde sova. Det var liksom det första som dök upp i mitt huvud och jag kunde inte undvika att säga det.

• xxmeyaxx

Leeloo: Exakt. Jag tror faktiskt att vem som helst hade skrattat åt det. Dessutom handlar ju inte den här tråden om bra citat, det handlar om KORKADE citat

Svar på tråden Mest korkade citatet!