Inlägg från: Den allsmäktige |Visa alla inlägg
  • Den allsmäktige

Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?

Ring 11414 eller leta upp din lokala polis nummer på typ Eniro. Men jag tror att 11414 kan koppla dig :) Hoppas du får svar snart!

• Den allsmäktige

Hmm, men har du kollat Eniro?

• Den allsmäktige

Va? Men jag har kompisar som ringt och gråtit och fått svar?! Sa du att det var din sambo/fästman/man?

• Den allsmäktige

Pröva att ringa igen TS.

• Den allsmäktige

Ring akuten som som någon sa. Kan du bege dig ut och köra runt lite och spana efter honom?

• Den allsmäktige

Usch! Vad jobbigt! Men har du ringt akuten? Ingen som kan hjälpa genom att leta? Går det fram signaler på mobilen?

• Den allsmäktige

Tänker på dig TS!

• Den allsmäktige

Ja, låt mig tänka? Tipsade om polisen till exempel, och akuten, frågade om signaler gick fram etc. Vad gjorde du? Du bad henne att inte svära åt dig. Bra insats!

• Den allsmäktige

Nä, men det är vad TS frågade efter?

• Den allsmäktige

Jag vet inte hur det är med era respektive, men min sambo kommer hem efter en natt på stan, om det nu inte är bestämt att han ska sova borta. Verkligheten är att något kan ha hänt, de vill säga att han kan befinna sig på lasarett eller fyllecell eller till och med hemma hos en annan brud. Jag tänker inte linda in det i bomull och rosa lull lull. Det är bättre att ringa runt och utesluta akuten och fyllecell istället för att sitta hemma och få upp en miljon bilder i skallen på saker som KAN HA HÄNT. Rätta mig om jag har fel.

• Den allsmäktige

Man ska aldrig säga aldrig...

Svar på tråden Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?