• Anonym (Orolig)

Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?

Igårkväll for min man iväg för att spela tv-spel med några kompisar och dricka lite öl. Eventuellt skulle de sen ut på krogen. Jag har inte hört av honom sen klockan nio igår kväll. Har ringt och ringt och ringt men ingent svar och inget svar på sms som jag skickar heller.

De flesta såna här trådar brukar handla om par som bråkat, men det har inte vi. Det var en helt normal dag och vi sa puss och kram när han for iväg. Han kan ibland bli lite sen när han är ut och ha roligt, vilket jag inte har nåt emot. Men nu är klockan SEX och jag har ingen aning om var han är, om nåt har hänt eller vad som står på?

Tänkte först att jag skulle ringa och kolla om han hamnat i fyllecell, men insåg att jag inte ens vet var jag ska ringa.

Vad ska jag göra? Är skitorolig, och snart vaknar sonen och jag måste ju hålla ansiktet för honom...

• Svar på tråden Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?
  • Anonym (Orolig)
    gladare skrev 2011-02-19 06:13:12 följande:
    Kan ju vara som så att de har somnat framför tvspelet
    Jamen vafan, ett helt gäng med grabbar och ingen som hör en mobiltelefon som ringer i princip konstant? Låter lite konstigt i mina öron
  • Den allsmäktige

Ring 11414 eller leta upp din lokala polis nummer på typ Eniro. Men jag tror att 11414 kan koppla dig :) Hoppas du får svar snart!

• Bosanac

Kan du ringa till nån av hanns kompisar?

• Anonym (Orolig)
    Den allsmäktige skrev 2011-02-19 06:16:50 följande:
    Ring 11414 eller leta upp din lokala polis nummer på typ Eniro. Men jag tror att 11414 kan koppla dig :) Hoppas du får svar snart!
    Ja, ringde precis dit men fick inget svar hos telefonist...
  • Den allsmäktige

Hmm, men har du kollat Eniro?

• Anonym (Orolig)

Jaha. När man ringer dit så får man inte veta om han finns där. Sekretess...

• Anonym (Orolig)
    Bosanac skrev 2011-02-19 06:18:19 följande:
    Kan du ringa till nån av hanns kompisar?
    Problemet är bara att jag inte har deras nummer. Det är grabbar från Korpen-laget som jag ärligt talat bara vet förnamnen på och bara har träffat enstaka gånger...
  • Den allsmäktige

Va? Men jag har kompisar som ringt och gråtit och fått svar?! Sa du att det var din sambo/fästman/man?

• Anonym

Nej, du får inte veta. Men är han i fyllecell så släpps han snart ut.

Alternativet är väl att de festat högljutt och sen däckat? Han hör nog av sig om en stund och har ångest. Kram

Svar på tråden Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?