Inlägg från: Anonym (Kakan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kakan)

Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?

Lindis1974 skrev 2011-02-19 10:01:18 följande:
    Ja fy vad arg jag skulle vara när han väl kom hem. Arg , ledsen och tacksam.
    Det har ju säkert sin naturliga förklaring.. Och i slutändan skulle jag nog bara vara lättad och glad men först lite arg;)
    Arg för en sådan sak som att han somnat på soffan hos en polare? *haha* Finns det inte värre saker att bli arg på? Herregud om man skulle bli arg för sånna skitsaker varje gång. Hmmm då är nog inte fasta förhållanden din grej kanske? Kyss
  • Anonym (Kakan)
    Lindis1974 skrev 2011-02-19 12:56:42 följande:
    Anonym ( kakan ) jag har varit lyckligt gift i massa år. Klart jag skulle bli arg , ledsen och besviken om min man gjorde det. Alla reagerar ju olika.
    Mest skulle jag bli lättad för att inget hemskt hänt, men jag tycker inte att det är ok beteende mot sin höggravida sambo.
    Men arg? Jisses alltså. Jag skulle aldrig orka bli arg för en sån skitsak... för det är just vad det är. En skitsak.
    Hade dom druckit alkohol? Han tog väl sig inte hem helt enkelt. Svinkallt ute. Jag skulle blivit glad att han inte kommit till skada. Möjligtvis besviken eller misstänksam för att han inte svarade i telefon/på sms.

Skitsamma. Alla reagerar olika, som du säger.
Svar på tråden Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?